خنیفر در بیست و ششمین اجلاس مدیران استانی:

اشراف کامل به قوانین و پاسخگو بودن از وظایف مدیران و کارکنان دانشگاه فرهنگیان است

تهران (پانا) - رییس دانشگاه فرهنگیان هرفرد حاضردر دانشگاه را نماینده کل دانشگاه فرهنگیان دانست و بر اهمیت همت جمعی و اقدام جهادی در میان مدیران و همکاران، برای صیانت از عزت و ارتقا جایگاه دانشگاه تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۶۷۸۲۹
لینک کوتاه کپی شد
اشراف کامل به قوانین و پاسخگو بودن از وظایف مدیران و کارکنان دانشگاه فرهنگیان است

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، حسین خنیفر رییس دانشگاه فرهنگیان در بیست و ششمین اجلاس سراسری سرپرستان مدیریت استانی دانشگاه فرهنگیان با اعضای هیات رییسه که به صورت حضوری و مجازی در سالن شهید چمران سازمان مرکزی برگزار شد؛ بر لزوم آگاهی و اشراف کامل مدیران و کارکنان دانشگاه به قوانین و مقررات تاکید کرد و پاسخگو بودن را از وظایف آنان برشمرد.

وی با اشاره به حوادث دو سال اخیر سیل، شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و همراه شدن با ویروس کرونا، با طلب مغفرت برای مصیبت دیدگان و آرزوی سلامتی برای آسیب دیدگان، گفت: دنیا سرایی است که با آزمون و ابتلا عجین شده، سختی در مسئولیت ها، سختی در ساخت آخرت؛ خداوند همواره ناظر و حاضر اعمال است و اگر کار خدایی و در خدمت خلق و پاک باشد، باکی نیست.

خنیفر، در ادامه ابراز امیدواری کرد: در این راه و وظیفه ای که به عهده ما قرار داده شده، بتوانیم در جهت منزلت و شان دانشگاه فرهنگیان گام برداریم.

وی هرفرد حاضردر دانشگاه را نماینده کل دانشگاه فرهنگیان دانست و بر اهمیت همت جمعی و اقدام جهادی در میان مدیران و همکاران، برای صیانت از عزت و ارتقا جایگاه دانشگاه تاکید کرد.

رییس دانشگاه فرهنگیان در ادامه تشریح و پاسخ به برخی ابهامات مرتبط با دانشگاه، آمادگی و برنامه ریزی برای پایان مناسب و شایسته ترم جاری و مهر آینده، آموزش کارورزی و تمهید برنامه های جبرانی در دوران کرونا را از مسائلی برشمرد که مدیران باید به آنها توجه داشته باشند و افزود: پاسخگو بودن به اعضای هیات علمی، همکاران و دانشجویان و اشراف به قوانین و مقررات و ضرورت برگزاری جلسات قانون خوانی در این راستا مورد تاکید است.

وی با اشاره بر لزوم قدرشناسی و قدردانی از تلاش های انجام شده، برگزاری نشست های هم اندیشی با همکاران، ارتباط با مدیران و مسئولان استانی و بهره برداری از شبکه های محلی برای معرفی شایسته دانشگاه، از مدیران استانی خواست تا درخصوص ارائه گزارش برنامه های سال آتی و عملکرد سال گذشته همراه با مستندات اهتمام ویژه داشته باشند.

خنیفر، همچنین بر اولویت پرداختن به سند تحول بنیادین و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در برنامه ها تاکید کرد.

رییس دانشگاه فرهنگیان، به ضرورت ارائه آمار دقیق نسبت به نیازهای هیات علمی هر استان، حفظ استقلال در بحث انتخابات و پرهیز از قرارگیری دانشگاه در کانون منازعات سیاسی، آمادگی برای احتمال بازگشایی در مهر، تشکیل مستمر جلسات هیات امنا در استان و شناسایی و استفاده از ظرفیت خیرین اشاره کرد.

وی از زحمات معاونت طرح و برنامه و توسعه منابع دانشگاه برای پیگیری امور بازنشستگان و تسویه حسابهای مالی مربوطه؛ معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی برای اهتمام در خصوص آموزش های lms، بازنگری و تدوین برنامه های درسی؛ معاونت پژوهش و فناوری در برگزاری کارگاه های مجازی، تاریخچه تربیت معلم و کرسی های نظریه پردازی؛ معاونت فرهنگی پیرامون اقدامات فرهنگی و اجتماعی در دوران کرونا و تقدیر وزیر علوم؛ معاونت دانشجویی برای نوسازی و تهیه شرایط مناسب برای دانشجومعلمان بعد از کرونا و معاونت نظارت و ارزیابی و تضمین کیفیت در خصوص رصد نشست ها و آزمون اصلح تقدیر و تکریم کرد.

خنیفر، همچنین از اهتمام و تلاش های بسیج اساتید، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، حراست، مشاوران، روابط عمومی و مدیران استانی و روسای پردیس ها و مراکز در انجام شایسته امور تقدیر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار