برگزاری اردوی مجازی راهیان نور درشهرستان دماوند

دماوند (پانا) - دانش آموزان بسیجی آموزش و پرورش دماوند که همانند هزاران نفر از دیگر عاشقان خط سرخ شهادت به دلیل شیوع ویروس کرونا از اردوی راهیان نور و حضور در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس بازماندند، یادواره شهدا برگزار کردند.

کد مطلب: ۱۱۶۷۶۳۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری  اردوی مجازی راهیان نور درشهرستان دماوند

به گزارش دفتر اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش دماوند، دانش آموزان بسیجی ناحیه مقاومت جوادالائمه(ع)، و حوزه بسیج دانش‌آموزی شهید فهمیده مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دماوند بر مزار دو شهید گمنام که به تازگی تفحص شده و در شهرک فرهنگیان دماوند دفن شدند، یادواره شهدا برگزار کردند.

در این مراسم حجت‌الاسلام کاظم فتاح دماوندی امام جمعه ، مهرداد پورفتحی مدیر آموزش و پرورش شهرستان، پدر بزرگوار شهید مدافع حرم رسول خلیلی حضور داشتند و از مقام شهید گلگون کفن تجلیل بعمل آوردند.

در ادامه کاروان نمادین اعزامی راهیان نور متشکل از تعداد محدودی از دانش‌آموزان دختر و پسر با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی مقابله با کرونا، از ناحیه مقاومت بسیج جوادالائمه(ع) به سمت مزار شهدا حرکت کردند.

سپس سرپوشی فرمانده حوزه بسیج دانش‌آموزی آموزش و پرورش دماوند نیز در سخنانی گفت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر اهمیت زنده نگه داشتن یاد شهدا و همچنین جاماندن قافله عظیم دانش‌آموزان از اردوی راهیان نور مناطق جنوب و غرب بر آن شدیم تا اقدام به برگزاری اردوی مجازی راهیان نور و یادواره شهدا داشته باشیم تا دانش‌آموزان شهرستان دماوند، استان تهران و کل کشور، بهره کافی برده و عشق و محبت به شهدا همانند همیشه در دل آنان ریشه بدواند.

در ادامه پس از اجرای برنامه‌های فرهنگی،قسمتی از وصیت نامه شهید مدافع حرم رسول خلیلی توسط دانش‌آموز بسیجی، طهورا روستا قرائت شد و پس از آن پدر شهید رسول خلیلی که خود از رزمندگان و فرماندهان دفاع مقدس بود، به بیان خاطرات او و حاج قاسم سلیمانی پرداخت .

این مراسم به صورت زنده از کانال راهیان نور مجازی شهرستان‌های استان تهران در بستر شبکه شاد، و صفحه اینستاگرام گروه جهادی دختران حاج قاسم برای همه دانش‌آموزان پخش شد.

خبرنگار دانش‌آموز: زهرا قربانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار