منصوریان: جریمه 20 میلیونی مهاجم پرسپولیس را من می‌دهم

تهران (پانا) - انتشار یک استوری که در آن مهاجم پرسپولیس حضور داشت باعث شد تا باشگاه پرسپولیس این مهاجم گلزن را با جریمه سنگین روبرو کند.

کد مطلب: ۱۱۶۷۴۰۷
لینک کوتاه کپی شد
منصوریان: جریمه 20 میلیونی مهاجم پرسپولیس را من می‌دهم

چهار روز پیش سهیلا منصوریان قهرمان ووشو ایران و جهان در صفحه اینستاگرامش استوری منتشر کرد که در آن مهدی عبدی مهاجم پرسپولیس حضور داشت و پیراهن شماره 16 این بازیکن به منصوریان داده شده بود. البته ماجرای اهدا این پیراهن موضوع هدیه دادن نبود.

داستان پیراهن شماره 16 پرسپولیس به زلزله سی‌سخت برمی‌گردد که مهاجم پرسپولیس برای کمک به مردم زلزله‌زده این منطقه با درخواست سهیلا منصوریان پیراهن امضا شده خود را به این قهرمان ووشو داد تا با فروش پیراهن در خیریه، کمکی به مردم این منطقه کرده باشد.

اما پس از اینکه استوری از سوی سهیلا منصوریان پخش شد، باشگاه پرسپولیس به این موضوع واکنش نشان داد و گفته می‌شود مهاجم جوانش را به علت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی مبلغ 20 میلیون تومان جریمه کرد، موضوعی که باعث شد تا این قهرمان ووشو ایران و جهان به موضوع واکنش نشان دهد.

در همین ارتباط سهیلا منصوریان با انتشار پستی در اینستاگرامش از این واکنش باشگاه پرسپولیس ابراز تاسف کرد و گفت که خودش پرداخت جریمه 20 میلیون تومانی را برعهده گرفته و با درخواست او بوده که مهدی عبدی این حرکت خیرخواهانه را برای کمک به مردم سی‌سخت انجام داده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار