مهدی عبدی:

هنوز نتوانسته‌ایم شوک حذف از آسیا را هضم کنیم

تهران (پانا) - مهدی عبدی مهاجم گلزن پرسپولیس از اتفاقی که برای هم‌تیمی‌اش افتاده ناراحت است. او در ادامه از تساوی قبلی‌شان ابراز ناراحتی می‌کند اما بدشانسی و بدبیاری را دلیل توقف تیم‌شان در مشهد بیان می‌کند.

کد مطلب: ۱۲۴۶۷۹۷
لینک کوتاه کپی شد
هنوز نتوانسته‌ایم  شوک حذف از آسیا را هضم کنیم

به گزارش ایران ورزشی، با مهاجم جوان پرسپولیس گپ‌وگفتی داشتیم که می‌خوانید:

در رابطه با مصدومیت عیسی خبرهای خوبی شنیده نمی‌شود. در این رابطه و نگرانی‌هایی که وجود دارد چه صحبتی داری؟

تا آنجا که من خبر دارم رباط عیسی با آسیب‌دیدگی مواجه شده اما هنوز چیزی به طور قطعی مشخص نیست. نیاز است که برای دومین بار ‌ام‌آر‌آی گرفته شود تا ببینیم وضعیت نهایی این بازیکن چه خواهد شد.

تو هم با تردید صحبت می‌کنی!

به هر حال هر آسیب‌دیدگی نیاز به بررسی دقیق دارد. زانوی عیسی کمی متورم شده و درد دارد اما همان‌طور که گفتم باید همه چیز به طور کامل بررسی شود.

یعنی هواداران پرسپولیس قانع شوند که عیسی رباط پاره نکرده؟

امیدوارم که این اتفاق نیفتاده باشد. من به‌ عنوان بازیکن و کسی که دوستی نزدیکی با عیسی داشته و دارم، اصلاً دوست ندارم این اتفاق برای او رخ دهد چون گرفتاری بزرگی است. باور کنید دوست ندارم حتی بازیکنان رقیب‌ یعنی استقلال دچار پارگی رباط صلیبی شوند چه رسد به هم‌تیمی‌ام که با یکدیگر مانند اعضای یک خانواده هستیم. روزهای خیلی خوبی با عیسی داشتیم و با یکدیگر موفقیت‌های بزرگ و قهرمانی را تجربه کردیم، به همین دلیل امیدوارم عیسی را باز هم در اختیار داشته باشیم تا با همه نفرات و هم‌تیمی‌ها با یکدیگر برای هدفی که داریم، تلاش کنیم و بجنگیم و دوباره به موفقیت‌های بزرگ و قهرمانی برسیم تا هواداران‌مان را خوشحال کنیم.

چرا مقابل تیم پدیده قعرنشین دچار تزلزل شدید و دو امتیاز را به راحتی از دست دادید؟!

واقعاً قصد توجیه ندارم اما در نیمه اول، 4، 3 موقعیت‌مان با بدشانسی گل نشد و در نیمه دوم هم تیم میزبان با 11 بازیکن به دفاع کردن، فکر می‌کرد. جدا از اینها، وقت تلف کردن و بقیه موارد هم ما را خیلی اذیت کرد و اجازه نداد تا در عین برتری مطلق به پیروزی برسیم. در مجموع با بدشانسی بزرگی مواجه شدیم و به جای سه امتیاز که حق مسلم‌مان بود، به یک امتیاز رسیدیم.

چرا بعد از زدن چهار گل روند خوب گلزنی‌ات متوقف شد؟!

واقعاً خودم هم از این موضوع ناراحتم اما باور کنید همه تلاشم را بیشتر از قبل انجام می‌دهم که در گلزنی موفق شوم و شرمنده هواداران نباشم. باید وظیفه‌ام را به نحو احسن انجام دهم.

در رابطه با بازی مقابل فجر‌سپاسی چه صحبتی به لحاظ فنی داری؟

در لیگ برتر همه تیم‌ها از شرایط خوبی برخوردارند و هیچ بازی و حریف راحتی نداریم. در یک جمله اگر بخواهم در این مورد حرف بزنم باید بگویم که تیم ضعیفی در لیگ برتر نیست. فجر‌سپاسی هم تیم قابل احترامی به حساب می‌آید اما ما شرایط خاصی داریم و اصلاً نمی‌خواهیم در هفته پانزدهم که حکم بازی پایانی نیم فصل را دارد، به راحتی امتیازی از دست بدهیم. به همین علت با تمام قدرت برای پیروزی می‌جنگیم. تنها سه امتیاز با صدر فاصله داریم و برای قهرمانی نیم فصل هم خیلی ناامید نیستیم.

البته برای رسیدن به قهرمانی نیم فصل، باید استقلال بازنده شود و تیم‌تان هم با تفاضل گل زیادی فجر را شکست دهد که غیر ممکن است.

به هر حال ما می‌جنگیم که فجر را شکست دهیم و سه امتیاز را بگیریم اما اگر قهرمان نیم‌فصل هم نشدیم، حتماً در ادامه و پایان فصل جبران می‌کنیم و با قهرمانی ششم به‌ یکه‌تازی‌مان در فوتبال ایران ادامه می‌دهیم.

صحبت انتقالت به تیم‌های اروپایی هم مطرح شده. واقعاً قصد جدایی از پرسپولیس را داری؟

من بازیکن پرسپولیس هستم و چه یک دقیقه بازی به من برسد یا 90 دقیقه، تمام تلاشم را انجام می‌دهم که برای تیمم مفید واقع شوم. در رابطه با پیشنهادات هم باید بگویم که برای یک بازیکن پیشنهاد می‌رسد اما من بازیکن باشگاه پرسپولیس هستم و با باشگاه قرارداد دارم. از سوی دیگر ششدانگ حواسم معطوف به تیمم است و به مسائل دیگر اصلاً فکر نمی‌کنم. اگر پیشنهادی در میان باشد، توسط مدیربرنامه‌هایم و همچنین مسئولان باشگاه به من اعلام خواهد شد.

حذف از آسیا خبری بود که شوک بدی به فوتبال ایران و تیم‌تان وارد ساخت.

واقعاً اتفاق خیلی بدی بود و فکر و ذهن بازیکنان و کادرفنی‌مان را مانند هواداران‌ به هم ریخت. همه تیم‌ها می‌جنگند که قهرمان شوند و در آسیا حاضر باشند اما وقتی قهرمان شدیم و از آسیا کنار گذاشته شدیم، شوک بدی به ما وارد شد. شوکی که هنوز هم نتوانسته‌ایم آن را هضم کنیم. امیدوارم دیگر از این قبیل اتفاق‌ها برای تیم ما و تیم‌های دیگر رخ ندهد و مسئولان با رفع موانع، شرایطی را فراهم سازند که در سال‌های بعد در آسیا حضور داشته

باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار