مهدی عبدی:

ناکامی سوپرجام را در لیگ و حذفی جبران می‌کنیم

بعد از سوپر جام از شدت ناراحتی تا صبح نخوابیدم

تهران (پانا) - مهاجم پرسپولیس به هواداران این تیم وعده داد که ناکامی در سوپر جام و شکست مقابل فولاد خوزستان جبران خواهد شد.

کد مطلب: ۱۲۵۴۹۱۷
لینک کوتاه کپی شد
ناکامی سوپرجام را در لیگ و حذفی جبران می‌کنیم

مهدی عبدی تنها مهاجم پرسپولیس در روز بازی با فولاد بود که البته نتوانست کار خاصی رقم بزند و با وجود همه تلاش‌ها، در باز کردن دروازه حریف، ناکام ماند. حالا مهدی افسوس از دست رفتن این قهرمانی را می‌خورد:

چرا بعد از چند دوره کسب عنوان قهرمانی متوالی در سوپرجام این بار از رسیدن به قهرمانی باز ماندید؟

در نیمه اول، روی یک غافلگیری، گل بدی از فولاد دریافت کردیم. پس از آن، حملات پراکنده‌ای داشتیم که فایده‌ای نداشت. در نیمه دوم فشار زیادی روی دروازه تیم فولاد آوردیم و اجازه ندادیم حریف حتی یک موقعیت روی دروازه ما درست کند اما متأسفانه خودمان هم نتوانستیم از فرصت‌های گلزنی استفاده کنیم و در نهایت باختیم.

چرا خودت بهترین فرصت گلزنی را از دست دادی؟

قصد بهانه‌گیری ندارم اما در آن صحنه، توپ یک لحظه پله شد و من هم نتوانستم با تسلط کامل ضربه بزنم اما باید از آن فرصت یک گل برای تیمم می‌ساختم. البته در آن لحظه ناکام بزرگ بودم و به همین دلیل از هواداران تیم‌مان عذرخواهی می‌کنم. از همه خواهش می‌کنم عذرخواهی مرا بپذیرند. شک نکنید در لیگ و جام حذفی برای پرسپولیس گل می‌زنم تا این اتفاق را جبران کنم. سعی من این است که از کمترین فرصت، بهترین بهره را برای گلزنی ببرم.

اولین جام این فصل که از دست‌تان پرید، با شرایطی که در حال حاضر دارید، برنامه‌تان برای تورنمنت‌های بعدی چیست؟

درست است که قهرمانی سوپرجام را از دست دادیم اما دیگر قرار نیست جامی از دست‌مان برود. از قول من بنویسید با کسب قهرمانی در لیگ و جام حذفی، باخت‌مان را در سوپرجام جبران می‌کنیم.

پس ناراحتی فعلی تو، قرار است به انگیزه‌های بالایی تبدیل شود!

بله. باور کنید شب بعد از بازی تا صبح از ناراحتی نخوابیدم. یک شب کابوس‌وار را سپری کردم.

بعضی از بازیکنان تیم می‌گویند به‌دلیل مشکلاتی که داشتید، تمرکزتان کافی نبود. برای تو هم این شرایط وجود داشت؟

بله، متأسفانه فشار زیادی روی کادرفنی و بازیکنان وجود داشت، به همین دلیل بازیکنان ما تمرکز همیشگی را نداشتند. این مسأله‌ روی تیم ما تأثیر منفی و مخربی برای سوپر‌جام داشت.

پرسپولیس هم چند غایب بزرگ داشت. داستان چه بود؟

بله، متأسفانه بازیکنان غایب زیادی داشتیم که به دلایل مختلف نتوانستند تیم ما را همراهی کنند. مهدی ترابی هم نبود و نتوانستیم از همه داشته‌های‌مان مقابل فولاد بهره ببریم. کمبود بازیکن به پرسپولیس لطمه زد و یکی از دلایلی بود که جام را از دست دادیم.

اعتراض به داوری در طول بازی زیاد نبود؟

فکر می‎کنم داور به شکلی سوت زد که انگار تمرکز لازم را نداشت. محمدرضا اکبریان حتی به من هم بی‌جهت کارت داد. تا بازیکنی اعتراض می‌کرد، کارت از جیب داور خارج می‌شد و اکبریان با این کار می‌خواست بازی را کنترل کند. این در حالی بود که دروازه‌بان فولاد مدام سر هر مسأله کوچکی خودش را زوی زمین می‌انداخت و وقت بازی را می‌گرفت تا کار را از تب و تاب بیندازد. در هفته آینده باید به لیگ برگردید. فکر می‌کنی چه اتفاقاتی در انتظارتان باشد؟

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار