مدیر آموزش و پرورش چناران در هفته بزرگداشت تربیت اسلامی و روز امور تربیتی :

تلاشگران امور تربیتی و پرورشی، الگوی مجسم ایثار و همدلی هستند

چناران ( پانا) - مدیر آموزش و پرورش چناران، فرا رسیدن سالروز امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی را به فعالان حوزه پرورشی آموزش و پرورش تبریک گفت و بیان کرد تلاشگران «امور تربیتی و پرورشی» الگوی مجسم ایثار و همدلی هستند.

کد مطلب: ۱۱۶۷۰۲۶
لینک کوتاه کپی شد
تلاشگران  امور تربیتی و پرورشی، الگوی مجسم ایثار و همدلی هستند

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش چناران، علی شمشادی، مدیر آموزش و پرورش چناران ضمن گرامیداشت هفته تربیت اسلامی اظهار کرد: تربیت اسلامی با قرار گرفتن در کنار آموزش، آن را تحت تاثیر قرار می دهد و اگر درست انجام شود بسیاری از آسیب های اجتماعی از جامعه حذف خواهند شد و لازمه این کار این است که ما مربیان دانش سازمانی، اعتقادی و دینی داشته باشیم.
مدیر آموزش و پرورش چناران خاطرنشان کرد: مربیان و همکاران حوزه پرورشی، طلایه‌داران حرکت و مجاهدت در به ثمر نشستن اصول سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و پرورش و تربیت نسلی مطابق با ساحت های شش‌گانه‌ آن هستند که حاصل آن فرزندانی از نسل شهدا و ایثارگران و عالمان و دلسوزان این سرزمین عزیز است.
وی افزود: تلاشگران امور تربیتی و پرورشی الگوی مجسم ایثار و همدلی هستند که مفاهیم دینی و دفاع از ارزش‌‎ها و مشارکت فعال در عرصه‌های گوناگون را نزد دانش‌آموزان نهادینه می‌کنند.

در ادامه هادی صابری، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش چناران بیان کرد: جهت پیشبرد اهداف پرورشی در تمام کارها، اول باید، رضای خدا و بعد رضای خلق را در نظر گرفته و همچنین در اجرای ساحات سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش، به آن اهمیت داده شود، چرا که در طول خدمت، اگر یک نفر درست استعدادیابی شود و به جایی برسد، این برای ما کافی است و به خوبی در یادها خواهد ماند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار