کرونا نتوانست باعث کمرنگ‌شدن بزرگداشت روز پدر شود

شهرری(پانا)- مردم علی‌رغم وجود ویروس کرونا و هراس از تشدید این ویروس جهش‌یافته‌، تلاش می‌کنند با فراموشی مشکلات، دشواری‌ها و نگه‌داشتن حال‌خوب خود، روز پدر را با بزرگ‌مردان خانواده خود جشن بگیرند.

کد مطلب: ۱۱۶۶۴۴۲
لینک کوتاه کپی شد
کرونا نتوانست باعث کمرنگ‌شدن بزرگداشت روز پدر شود

مردان ایرانی، مردانی با شرافت، شجاع و غیرتمند هستند که برای تمامی اهدافی که وجودشان را در زندگی خود ضروری می‌دانند، همواره تلاش می‌کنند.
شادی خانواده‌ها در چنین روزی قطعاً نشان‌دهنده‌ فرهنگ غنی جامعه ایرانی است، به دلیل این‌ که مردم کشور ما، ایران، جایگاه مرد را در اسلام، جامعه و سرزمین خود بسیار والا و ارزشمند می‌دانند.
بی تردید منزلت پدر نیز در پیشگاه پروردگار بی‌مانند است، پدر ستون و تکیه‌گاه یک خانواده است؛ البته هستند کسانی که پدران آنها در قید حیات نیستند، که قطعاً همیشه یاد آن پدران در قلب فرزندان خود زنده است.
امام صادق(ع) می‌فرمایند: مرد در خانه و نسبت به خانواده‌اش نیازمند رعایت سه صفت است، هر چند در طبیعت او نباشد، خوش‌رفتارى، گشاده‌دستى به اندازه و غیرتى همراه با خویشتن دارى.
امسال با وجود ویروس جهش‌یافته‌ کرونا، تلاش می‌کنیم این روز مهم و ارزشمند را از طریق فضای مجازی برگزار کنیم و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی در ریشه‌کن کردن این بیماری به سلامت ماندن و حفظ مردان و پدران خانواده در کنار خود کمک کنیم.

خبرنگار دانش‌آموز: سوگند رفیعی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار