فرمانده حوزه بسیج دانش‌آموزی حضرت مهدی(عج) رودهن:

برگزاری مجازی اردوی راهیان نور

رودهن(پانا)-اردوهای معرفتی و زیارتی راهیان نور دانش‌آموزان منطقه رودهن در دهم اسفند‌ماه سال جاری، در کنار مقبره‌ شهدای گمنام شهر رودهن برگزار و به صورت زنده از صفحه اطلاع‌رسانی یاوران ولایت سازمان بسیج دانش‌آموزی استان تهران در شبکه شاد پخش خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۶۶۱۳۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مجازی اردوی راهیان نور

سیدابوالقاسم هاشمی فرمانده حوزه بسیج دانش‌آموزی حضرت‌مهدی(عج) رودهن در گفت و گو با پانا گفت: راهیان نور به فرموده مقام معظم‌رهبری(مدظله العالی) فناوری استخراج گنج دفاع مقدس و زیارت با معرفت است؛ دفاع مقدس نقطه اوج افتخارات مردم ایران است و ما وظیفه داریم این نقطه اوج را حفظ کنیم، در هشت‌سال دفاع مقدس چهره‌هایی وجود دارد که قهرمان ملی و بعضا فرا‌ملی هستند که معرفی و بزرگداشت یاد و خاطره این بزرگ مردان ضرورت دارد.

او یادآور شد: راهیان نور در آموزش و پرورش یک کار تربیتی است و متولی کار تربیتی آموزش و پرورش با محوریت معلم است و امسال برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس معلم را محور قرار دادیم زیرا که بیشترین ارتباط دانش‌آموز با معلم است‌

هاشمی گفت: اردوی راهیان نور یک بستر ارزشمند فرهنگی و تربیتی و بهترین بستر تربیتی و پرورشی آموزش و پرورش است که فرهنگ ایثار، شهادت، عزت و سربلندی را در قالب آن بدست می‌آوردیم، اما امروز بیماری کرونا آن را از ما گرفته و این حضور ارزشمند در فضای مجازی خواهد بود. اردوهای معرفتی راهیان نور نقطه عطف زیارتی و نمود درخشانی از هشت‌سال دفاع مجاهدانه است که برگزاری آن می‌تواند تأثیر بسزایی در افکار نوجوان و جوانان داشته باشد.

او اظهار کرد : این برنامه در کانال یاوران ولایت بسیج دانش‌آموزی استان تهران در سامانه شاد برگزار خواهد شد و هم به صورت لایو و هم فیلم‌های ضبط شده پخش می‌شود که دانش‌آموزان می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

هاشمی با تأکید بر شرکت دانش‌آموزان در این برنامه زنده، تصریح کرد: این اردوی راهیان نور، اختصاصی کلاس‌های نهم و دهم و دوازدهم هنرستان است، اگرچه دانش‌آموزان و اقشار دیگر هم جهت شرکت در این اردوی مجازی آزاد هستند.

این مقام مسئول بیان کرد: بعد از کرونا اردوهای راهیان نور قوی‌تر برگزار می‌شود، اردوی‌های راهیان نور دانش‌آموزی از مدرسه با مدرسه و برای مدرسه است.

فرمانده حوزه بسیج دانش‌آموزی حضرت‌مهدی(عج) رودهن خاطرنشان کرد: امروز مکتب شهید سلیمانی یک ظرفیت عظیم است که باید از آن استفاده شود، روحیه‌ای که در بین نوجوانان و جوانان ما بود و آنها را خط‌‌شکن کرد امروز نیز وجود دارد و با روحیه خط‌شکنی دفاع مقدس، گام دوم انقلاب را طی خواهیم کرد

خبرنگار دانش‌آموز: سبحان زاهدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار