امام جمعه و فرماندار ویژه از ایرنا کاشان بازدید کردند

اصفهان(پانا) _ آیت‌الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه و علی‌اکبر مرتضایی فرماندار ویژه کاشان روز یکشنبه از نمایندگی خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در منطقه شمال استان اصفهان بازدید کردند.

کد مطلب: ۱۱۶۵۷۷۵
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه و فرماندار ویژه از ایرنا کاشان بازدید کردند

امام جمعه و فرماندار ویژه کاشان به اتفاق شمار دیگری از مسوولان این شهرستان در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی از نزدیک در جریان چگونگی تهیه، پردازش و انتشار تولیدات خبری و تصویری ایرنا قرار گرفتند.
میثم نمکی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، مصطفی عباسی‌مقدم عضو هیات علمی گروه الهیات و معارف اسلامی - علوم قرآن و حدیث دانشگاه، علی‌رضا کاشانی‌نژاد مسوول ستاد نماز جمعه، حجت‌الاسلام علی‌رضا اکبرزاده مسوول هماهنگی دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه، سیدعلی افراشی مسوول هماهنگی دفتر فرماندار و محمدرضا جهان‌مهین مسوول روابط عمومی فرمانداری ویژه کاشان در این بازدید امام جمعه و فرماندار کاشان را همراهی کردند.

خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، در سال ۱۳۱۳ خورشیدی و با تاسیس «آژانس خبری پارس» بنا گذارده شد و در طول بیش از هشت دهه فعالیت، افزون بر جریان سازی خبری یکی از منابع مهم خبری دیگر رسانه های داخلی و خارجی بوده است.
نمایندگی خبرگزاری جمهوری اسلامی در شمال استان اصفهان از سال ۶۹ مسوولیت پوشش رویدادهای خبری شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل، اردستان و نطنز را با مرکزیت کاشان برعهده دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار