افتتاحیه مجلس دانش آموزی استان خراسان شمالی برگزارشد

بجنورد (پانا)-افتتاحیه دهمین دوره مجلس دانش آموزی استان خراسان شمالی با حضور مدیر کل آموزش و پرورش ، مدیر اداره آموزش وپرورش بجنورد، معاون پرورشی وفرهنگی ، مدیر سازمان دانش آموزی و اعضای هیات رئیسه مجلس دانش آموزی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۶۵۷۴۰
لینک کوتاه کپی شد
افتتاحیه مجلس دانش آموزی  استان خراسان شمالی  برگزارشد

به گزارش پانا ، ظهر امروز دوشنبه 4 اسفند افتتاحیه مجلس دانش آموزی به صورت وبینار برگزار شد در ابتدای جلسه مدیر کل آموزش وپرورش خراسان شمالی مهدی مودی با قدردانی از تمام مسئولین آموزش و پرورش استان و همچنین با اشاره به زحمات شبانه روزی آنها گفت: شورای دانش آموزی با توجه به رسالتی که بر عهده دارند باید بتوانند گوشه ای از مشکلات جامعه دانش آموزی را برطرف کنند.

مهدی مودی اظهار کرد: مجلس دانش آموزی محور اصلی دانش آموزان هستند که به کمک شما وضعیت دانش آموزان را تقویت خواهیم کرد و این مجلس حالت نمایشی وصوری نداشته باشد و باید در کیفیت کار تجدید نظر شود امیدواریم شما دانش آموزان بتوانید مسیر را تغیر دهید.

وی ادمه داد: ما افتخار می کنیم 100 همکار جوان ونوجوان داریم که سعی میشود با مشارکت عملی وواقعی از این فرصت داده شده استفاده کنیم.

مودی گفت : چگونگی روند شکل گیری مجلس دانش آموزی در سطح مناطق و استان را تشریح نموده و آن را در راستای اجرای بسته تحولی هر دانش آموز یک نقش اجتماعی دانستند.

در ادامه مراسم مجید مصباح مدیر سازمان دانش آموزی استان خرسندی خود را از پیشرفت های دانش آموزان در استان اعلام کرد و گفت: از دانش آموزان می‌خواهم که با استفاده از سند تحول بنیادی نظرات خود را بیان کنند.

وی افزود: شما نمایندگان شاخه های ارتباطی میان دانش آموزان و آموزش و پرورش هستید،حضور شما در شوراها و مجالس دانش آموزی با مشارکت فکری و ارائه طرح ها و دیدگاه ها میتواند به آموزش و پرورش کمک کند تا خدمات ارزنده تری را به مخاطبین خود تقدیم کند.

وی افزود: استان خراسان شمالی توفیقات بسیار خوب و برجسته ای در زمینه دانش آموزی دارد که این ها همه بخاطر وجود همکاران خوب و ساعی و پرتلاش است اگر مجلس دانش آموزی ما،خلاق،کوشا و پر تلاش باشدمسئولیت مجلس شورای اسلامی آینده کشور هم همین خواهد بود.

درپایان این نشست ، اعتبارنامه وابلاغ نمایندگان مجلس واعضای هیات رئیسه به دانش آموزان اهداء گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار