فیلم کوتاه «بچه ها» آماده ارسال به جشنواره‌های بین المللی می‌شود

تهران (پانا) - فیلم کوتاه «بچه ها» به کارگردانی «امیر دریانی» این روزها به مرحله پایانی پست پروداکشن رسیده و همزمان با رونمایی از پوستر فیلم، آماده حضور در جشنواره های معتبر بین المللی می شود.

کد مطلب: ۱۱۶۵۷۱۹
لینک کوتاه کپی شد
فیلم کوتاه «بچه ها» آماده ارسال به جشنواره‌های بین المللی می‌شود

به گزارش روابط عمومی فیلم کوتاه «بچه ها»، مجری طرح و پخش کننده بین الملل این فیلم «پیمان شاه محمدی» است که سابقه فعالیت بین المللی متعددی را در حوزه فیلم کوتاه در کارنامه هنری خود دارد. این فیلم ششمین فیلم کوتاهی است که نعیم بختیاری به عنوان تهیه کننده در آن حضور دارد.
امیر دریانی پس از ساخت چند فیلم کوتاه این بار به سراغ موضوع حساس طلاق رفته که نگاهی کاملا متفاوت و متاثر از زندگی شخصی خود او است و با نگرشی غیرکلیشه ای، غیرمتعارف و جسورانه این فیلم کوتاه ساخته شده است. نگاه فیلم کوتاه بچه ها به موضوع طلاق و تاثیر آن بر روی ضمیر ناخودآگاه فرزندان، فارغ از سن و جنسیت است.
«نعیم بختیاری» تهیه کننده فیلم کوتاه «بچه ها» در حوزه بازیگری و تهیه کنندگی سینما، تئاتر و تلویزیون فعال است که از آن جمله می‌توان به تهیه کنندگی نمایش «هفتمین جان سگ» به نویسندگی و کارگردانی مهدی کوشکی اشاره کرد.
در خلاصه داستان «بچه ها» آمده است: سینا و مبینا که برادر و خواهر هستند، دچار اختلافات رفتاری متاثر از فضای مسموم خانه تصمیم به جدایی میگیرند و به دادگاه خانواده مراجعه می کنند. این اولین باری است که یک خواهر و برادر تصمیم میگیرند که به شکل قانونی از یکدیگر جدا شوند.
موضوع خانواده و جدایی یک موضوع جهانی است که در سطح جهانی معمولا به اندازه کافی به این مبحث پرداخته نشده است. در «بچه ها» نکیسا بختیاری، باربد بختیاری و نعیم بختیاری به ایفای نقش پرداخته‌اند.
سایر عوامل این فیلم عبارتند از: نویسنده: امیر دریانی، مدیر فیلمبرداری و اصلاح رنگ: حنیف پرنده، مدیر صدابرداری: میثم معتمدی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: یاسمین برزگری، صداگذاری و افکت: محمدعلى درگاهى، مشاور کارگردان ، مدیر امور فنی پس از تولید و تدوینگر: پیمان شاه محمدی، منشی صحنه: شرف النسا نیرومند، طراح صحنه و لباس: مرجان خرمی، عکاس: شکیلا بختیاری، طراح گریم و اجرا: پژمان اعتمادی فر، طراح گرافیک و پوستر : لیلا نورایى، صداپیشگان: رها حاج زینعل، علی صفری ، تارا وفاخواه، سرمایه گذاران: نعیم بختیاری و میلاد قرائتی.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار