استاندار زنجان در نشست صمیمی جمعی از معلمان با وزیرآموزش و پرورش :

نقش آموزش و پرورش، در کنترل بیماری کرونا قابل توجه بود

زنجان ( پانا )- وزیر آموزش و پرورش در سفر یک روزه خود به استان زنجان با معلمان منتخب استان دیدار و گفتگو کرد.

کد مطلب: ۱۱۶۴۵۲۸
لینک کوتاه کپی شد
نقش آموزش و پرورش، در کنترل بیماری کرونا قابل توجه بود

در این دیدار فتح الله حقیقی، استاندار زنجان ضمن قدردانی از زحمات معلمان گفت: باید از فرهنگیان تقدیر ویژه ای شود که در شرایط کرونا و با وجود تمامی مشکلات، آموزش نه تنها تعطیل نشد، بلکه کار معلمان چند برابر شد.

حقیقی در ادامه افزود: فرهنگیان عزیز ما در تمامی مقاطع، سفیران سلامت هستند و اگر امروز در کنترل بیماری کرونا، استان زنجان وضعیت خوبی در سطح کشور دارد، نقش آموزش و پرورش نقش قابل توجهی بود که به سهم خود تشکر می کنم.

حسن مظفری مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان نیز گفت: بر خلاف تصور عموم، فعالیت معلمان عزیز در فضای مجازی چندین برابر شده است که باید قدردان زحمات این عزیزان باشیم.

مظفری در ادامه ضمن ارائه گزارشی از توفیقات آموزش و پرورش استان عنوان کرد: آموزش و پرورش استان موفق شد به رتبه اول پرسش مهر دانش آموزی و افزایش پوشش تحصیلی در دوره ابتدایی و متوسطه دست یابد و همچنین ارتقای هشت پله ای کنکور و حفظ آن و کسب رتبه اول کشوری شوراهای آموزش و پرورش نیز از سایر موفقیت های کسب شده در سطح استان است.

وی ادامه داد: ما این دوران را به عنوان فرصت استثنایی برای گسترش شیوه های جدید آموزشی می دانیم و تلاش می کنیم تا در راستای عدالت آموزشی گام های موثری برداریم.

شایان ذکر است در این دیدار جمعی از معلمان، پیشنهادات، چالش ها و نظرات خود را در راستای ارتقای کیفی و کمی آموزش و پرورش در استان ارائه کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار