با حضور مشاور وزیر آموزش و پرورش صورت گرفت؛

آموزش ویژه سرگروه‌های آموزشی

تهران(پانا)- هفتمین جلسه از سلسله جلسات عملیاتی کردن تربیت تمام ساحتی در کلاس درس بعد از اتمام آموزش سرگروه های آموزشی ، با آموزش دومین گروه معلمان منطقه آغاز شد.

کد مطلب: ۱۱۶۴۲۹۳
لینک کوتاه کپی شد
آموزش ویژه سرگروه‌های آموزشی

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی وروابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 15، وبینار تربیت تمام ساحتی درکلاس درس، باحضور رضا مددی مشاور وزیر در امورسند تحول بنیادین در دو جلسه متوالی ویژه آموزگاران پایه دوم و سوم و دبیران دروس ادبیات فارسی، علوم اجتماعی و معارف اسلامی به صورت لایو(پخش زنده) برگزار شد.

این گزارش حاکیست: هفتمین جلسه از سلسله جلسات عملیاتی کردن تربیت تمام ساحتی در کلاس درس بعد از اتمام آموزش سرگروه های آموزشی، با آموزش دومین گروه معلمان منطقه آغاز شد.
در این جلسه در ساعت اول آموزش آموزگاران دو پایه سوم و چهارم ابتدایی و در ساعت دوم آموزش دبیران علوم اجتماعی و ادبیات فارسی و دینی متوسطه اول و دوم صورت گرفت.
در این جلسات که با آموزش رضا مددی صورت گرفته، ایشان در ابتدا معلمان را با سند تحول بنیادین، برنامه درسی ملی، ساحت های ۶ گانه تربیتی و اهداف ساحت ها آشنا نمودند و سپس در ادامه ۲ آموزگار در ابتدایی و ۳ دبیر در متوسطه به تدریس به روش تمام ساحتی پرداختند.
شایان ذکر است : در پایان جلسه جهت آموزش بیشتر و ورود معلمان به این حیطه، دفترچه الکترونیکی با ۴ سوال و محیط آماده برای شروع به کار معلمان در اختیار آنان قرار گرفت که معلمان گرامی با ارسال پاسخ این سوالات به سرگروه های آموزشی میتوانند به چرخه معلم تمام ساحتی وارد شده و آموزش های تکمیلی را بگذرانند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار