مدیریت فرد بازنشسته بر مناطق آزاد غیرقانونی است

تهران (پانا) - عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس می‌گوید بعد از اینکه آقای مرتضی بانک بازنشسته شد براساس مصوبه مجلس انتظار می رفت که دولت مانند سایر بازنشستگان از به کار گیری وی به عنوان دبیر مناطق آزاد خودداری کند.

کد مطلب: ۱۱۶۴۰۵۵
لینک کوتاه کپی شد
مدیریت فرد بازنشسته بر مناطق آزاد غیرقانونی است

جعفر قادری اقتصاددان و عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در خصوص انتصاب دوباره آقای مرتضی بانک ضمن اعلام مخالفت نمایندگان مجلس به این موضوع بیان داشت: بعد از اینکه آقای مرتضی بانک بازنشسته شد براساس مصوبه مجلس انتظار می رفت که دولت مانند سایر بازنشستگان از به کار گیری وی به عنوان دبیر مناطق آزاد خودداری کند اما با دعوت به کار مجدد تنی چند از نمایندگان نسبت به این موضوع اعتراض کردند که دولت کار خلاف قانون کرده است.
عضو کمیسیون برنامه وبودجه مجلس خاطر نشان کرد: به هر حال آقای مرتضی بانک ویژگی خاصی برای مدیریت ندارند که بتوان بر روی مدیریت وی تاکید کرد تنها موضوع ابقای وی باقی ماندن تا پایان کار دولت است و دلیل دیگری مبنی بر ویژگی عملکرد وی نیست لذا تا پایان کار دولت می ماند و بعد از آن یک دبیر جدید برای مناطق آزاد معرفی می شود.
جعفر قادری درپایان توضیح داد: به هر حال دور زدن قانون توسط دولت به هیچ وجه مورد تایید نیست و هیچ کس نباید از مر قانون تجاوز کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار