نشست تخصصی مجلس دانش آموزی سیستان و بلوچستان در بستر شبکه شاد برگزار شد

زاهدان(پانا) - نشست تخصصی مجلس دانش آموزی استان سیستان و بلوچستان بصورت 2 پخش زنده جداگانه برای مجلس پسران و دختران در بستر شبکه شاد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۶۳۸۴۲
لینک کوتاه کپی شد
نشست تخصصی مجلس دانش آموزی سیستان و بلوچستان در بستر شبکه شاد برگزار شد

کارشناس مجلس دانش آموزی سیستان و بلوچستان در این نشست مجازی ضمن قدردانی از فعالیت های نمایندگان مجلس استانی به نکاتی در رابطه با بازدید از مدارس اشاره کرد و گفت: نمایندگان دختر و پسر به تفکیک جنسیت روند بازدید از مدارس را در دستور کار قرار دهند.

مینا اوکاتی ضمن تشریح قوانین بازدید از مدارس افزود: نمایندگان موظف هستند که مشکلات و دغدغه‌های مدارس و دانش آموزان را در قالب فرم بازدید به نهاد مربوطه ارجاع دهند.

وی همچنین نحوه تقسیم کار کارگروه‌های مجلس استانی را برای دانش آموزان تشریح کرد.

معاون فعالیت‌های دانش آموزی سازمان دانش آموزی سیستان و بلوچستان نیز در این نشست بر مطالعه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش توسط نمایندگان مجلس تاکید کرد.

نسرین حاجی علی بیگی افزود: سند تحول بنیادین به مثابه نقشه راه آموزش و پرورش برای رسیدن به هدف متعالی آن یعنی تربیت دانش آموزانی است که به مراتبی از حیات طیبه دست یابند.

گفتنی است در این نشست به دانش آموزان ابوالفضل خزاعی و حسینعلی کوچکزایی که موفق به کسب رتبه اول و دوم در مسابقات مداحی شده بودند تبریک گفته شد.

خبرنگار: امیر ارسلان صبوری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار