مجلس دانش آموزی یکی از ارکان اساسی تعلیم و تربیت است

چناران ( پانا)- مدیر آموزش و پرورش چناران در اولین نشست مجلس دانش آموزی شهرستان چناران بیان کرد مجلس دانش آموزی یکی از ارکان اساسی تعلیم و تربیت است.

کد مطلب: ۱۱۶۳۷۷۹
لینک کوتاه کپی شد
مجلس دانش آموزی یکی از ارکان اساسی تعلیم و تربیت است

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش چناران، علی شمشادی، در اولین نشست مجلس دانش آموزی شهرستان در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش چناران برگزار شد، از مشارکت و فعالیت‌های تشکیلاتی دانش آموزان تشکر کرد.

وی خاطرنشان کرد: مجلس دانش‌آموزی به عنوان بازوان پر توان آموزش و پرورش باید به دنبال ارائه راهکارهای کاربردی و کلیدی و همچنین ارتقای فعالیتهای شاخص ساز در حوزه های مختلف آموزش و پرورش باشد.
شمشادی ادامه داد: هدف از مجلس شورای دانش آموزی آموزش مهارت های زندگی برای ساختن جامعه ای ایده آل است که در آن شهروندان خوب شهر خوب را می سازند.
مدیر آموزش و پرورش چناران افزود: شما بایستی تمرین مطالبه گری کنید و به دنبال احقاق حقوق خود به عنوان یک دانش آموز و شهروند جوان و نوجوان از نهاد های دولتی و غیردولتی باشید.

شمشادی اظهار کرد: مجلس دانش آموزی تمرینی برای حضور در مسئولیت‌های بزرگتر جامعه است. ترویج فرهنگ گفتگو بین دانش آموزان و بهره‌گیری از نظرات دانش‌آموزان در اصلاح قوانین و مقررات و طرح و برنامه‌های مرتبط با آنها، آشنا کردن دانش آموزان با مقوله فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی یا همان داخلی و خارجی از اهداف مجلس دانش آموزی است.

در این جلسه هادی صابری، معاون پرورشی آموزش و پرورش چناران ضمن تاکید بر استمرار فعالیت مجلس دانش آموزی شهرستان اظهار امیدواری کرد: مجلس دانش‌آموزی بتواند انگیزه‌های بیشتری به سایر دانش آموزان برای ایفای نقش مسوولیت اجتماعی خود ببخشد.

در این جلسه منتخبین دانش آموزان نیز با بیان مشکلات آموزش فضای مجازی و موانع در سر راه تحصیل و ارائه پیشنهادات و انتقادات با مدیر آموزش و پرورش گفتگو کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار