پناهی روا عنوان کرد

تاکید بر تربیت اخلاقی و چگونگی رفتار دانش‌آموزان در مجلس دانش‌آموزی

تهران (پانا) - رئیس دبیرخانه مجلس دانش‌‌آموزی به بیان مطالبی درباره تربیت اخلاقی و چگونگی رفتار دانش‌آموزان در مجلس پرداخت.

کد مطلب: ۱۱۶۳۷۰۴
لینک کوتاه کپی شد
تاکید بر تربیت اخلاقی و چگونگی رفتار دانش‌آموزان در مجلس دانش‌آموزی

زهرا پناهی روا در بخش بعدازظهر نشست هم‌اندیشی تبیین طرح بازمهندسی تشکیلات دانش‌آموزی پیشتازان که باحضور مدیران، معاونان و روسای استانی سازمان دانش‌آموزی در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد با بیان اینکه اصل کار در مجلس دانش‌آموزی این است که گسترش پیدا کند اظهار کرد: با کمک همکاران توانستیم بسته تحولی خوبی را در مجلس ارائه کنیم، با نگاهی به این بسته انتظار داریم نمایندگان مجلس را دریابیم.

وی با تاکید براینکه نشست‌های شهرستانی و منطقه ای در حوزه مجلس بسیار حائز اهمیت است افزود: بهترین عملکرد مجلس دانش‌آموزی در کانال مربوطه شبکه شاد بارگذاری خواهد شد لذا از کارشناسان مجلس برای انعکاس این موصوع کمک طلب کردیم.

پناهی روا گفت: آیین نامه مجالس به استان‌ها ارسال شده است که لازم است با نمایندگان مجلس دانش‌آموزی کشوری به اشتراک گذاشته شود.

رئیس دبیرخانه مجلس دانش‌‌آموزی اظهار کرد: آینده نظام تعلیم و تربیت بستگی به دانش‌آموزانی دارد که از شما یاد می‌گیرند لذا بحث تربیت اخلاقی و چگونگی رفتار دانش‌آموزان در مجلس بسیار مهم است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار