فریب ۲۷۰ نفر در پوشش آگهی فروش لوازم منزل

تهران (پانا) - سرپرست پلیس فتا استان از دستگیری زوج کلاهبرداری که در پوشش آگهی فروش لوازم منزل، از 270 نفر کلاهبرداری کرده بودند، خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۶۳۶۲۶
لینک کوتاه کپی شد
فریب ۲۷۰ نفر در پوشش آگهی فروش لوازم منزل

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رسول جلیلیان با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی ارجاع یک فقره پرونده کلاهبرداری از طریق سایت های خرید و فروش کالا در فضای مجازی به پلیس فتا استان البرز، بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: بررسی های اولیه حاکی از آن بود که متهم یا متهمان با انتشار چندین آگهی فروش لوازم منزل با قیمت بسیار نازل در سایت دیوار، شهروندان را اغوا کرده و پس از تماس خریداران، با شیوه ای کاملا متبهرانه مبالغی را به عنوان بیعانه دریافت کرده اما کالایی را به آنها تحویل نمی دادند.

سرپرست پلیس فتا استان البرز تصریح کرد: در ادامه کارشناسان طی استعلام از شماره حساب های مقصد، در نهایت متهمان را که یک زوج جوان بودند را در منطقه شاهین ویلا کرج، شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه آنها را دستگیر و به پلیس فتا البرز منتقل کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به شناسایی 270 مال باخته در این پرونده، خاطرنشان کرد: ارزش کلاهبرداری های صورت گرفته توسط این زوج حدود 2 میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ جلیلیان در پایان از شهروندان خواست: از اعتماد بی مورد به افراد ناشناس در فضای سایبر خودداری کرده و حتی الامکان در صورت خرید از سایت ها و فروشگاه های اینترنتی مبلغ را در محل و پس از رویت کالا پرداخت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار