نشست تخصصی مدیران دوره متوسطه دوم بهارستان یک در اردوگاه شهیدمنتظری

بهارستان یک(پانا)- نشست تخصصی مدیران آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان با حضور معاون آموزش متوسطه، اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و رعایت پروتکل های بهداشتی در اردوگاه شهید منتظری شهریار برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۶۲۲۸۲
لینک کوتاه کپی شد
نشست تخصصی مدیران دوره متوسطه دوم بهارستان یک در اردوگاه شهیدمنتظری

در ابتدای این نشست خلیل مرتضوی و فرزانه شاهرودی نماینده مدیران دوره دوم متوسطه آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در سخنانی به بیان مسائل مربوط به مباحث آموزشی و پرورشی پرداختند و پس از آن مصطفی کلانتری مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان به پاسخ سوالات و مسائل مطرح شده پرداخت.

او، رصد و پایش مستمر و مداوم فعالیت‌های آموزش و یادگیری، تیزبینی و آینده‌نگری مدیران را عاملی برای نتیجه‌گیری بهتر در ادامه سال تحصیلی دانست.

در ادامه بهروز هاشمی، معاون آموزش متوسطه، اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران نیز در سخنانی ضمن عرض تبریک چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و قدردانی از مدیران مدارس و هنرستان ها، گفت: زحمات شما فرهنگیان که در خط مقدم آموزش هستید، کمتر از زحمات کادر درمان که در حفظ سلامت هم‌نوعان خودمان می‌کوشند، نیست.

در جریان برگزاری این نشست، پیشنهادات و نظرات مدیران در مورد موضوعات مختلف علی‌الخصوص در مورد مشکلات فرهنگیان، اولیاء و دانش‌آموزان در شبکه آموزشی شاد و آموزش مجازی مطرح شد.

در این مراسم که روسای اداره آموزش متوسطه و کاردانش و فنی و حرفه ای اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران نیز حضور داشتند از مدیران برتر مدارس متوسطه آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان، تقدیر بعمل آمد.

خبرنگار دانش‌آموز: مهدیه درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار