معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان گیلان خبر داد:

اجرای آموزش مرحله دوم (تکمیلی) مجریان طرح مدرسه خوانا از طریق شبکه شاد

رشت (پانا) - معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان گیلان گفت آموزش مرحله دوم (تکمیلی) مجریان طرح مدرسه خوانا در روزهای 21 و 23 بهمن ماه با شرکت 915 نفر از طریق شبکه شاد و نیز نرم افزار Adobe Connect برگزار می شود.

کد مطلب: ۱۱۶۲۰۱۴
لینک کوتاه کپی شد
اجرای آموزش مرحله دوم (تکمیلی) مجریان طرح مدرسه خوانا از طریق شبکه شاد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، پریسا فاطمی، با اعلام این خبر اظهار کرد: به منظور ارتقای مهارت های زبانی چهارگانه ( شامل: گوش دادن، سخن گفتن، خواندن و نوشتن با تاکید بر آموزش برنامه جامع آداب و مهارت های زندگی فردی - اجتماعی دانش آموزان دوره ابتدایی)، برنامه آموزش تکمیلی ( مرحله دوم ) مجریان طرح مدرسه خوانا استان گیلان از طریق شبکه شاد و نرم افزار Adobe Connect در روزهای 21 و 23 بهمن سال جاری به صورت مجازی و غیر حضوری برگزار می شود.

معاون آموزش ابتدایی تصریح کرد: برنامه آموزش تکمیلی ( مرحله دوم ) مجریان طرح مدرسه خوانا برای دو گروه شامل: عوامل اجرایی اداری و مدیران مدارس مجری طرح خوانا و نیز آموزگاران دوره اول و دوم ابتدایی این طرح برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع 180 نفر از عوامل اجرایی و اداری، 105 مدیر مدرسه و 630 نفر آموزگار دوره اول و دوم ابتدایی در سطح استان در آموزش مرحله دوم مجریان طرح مدرسه خوانا شرکت می کنند.

معاون آموزش ابتدایی استان گفت: مدرسان این برنامه آموزشی از سرگروه های آموزشی استانی و آموزگاران دوره ابتدایی هستند که دوره مدرسی تکمیلی کشور را به طور کامل گذرانده اند و این دوره را بر اساس محتوای آموزشی کارگاه کشوری، سرفصل ها و عناوین طرح خوانا تدریس می کنند.

فاطمی در پایان اظهار امیدواری کرد: دقت لازم و اهتمام حداکثری در تهیه و تدوین طرح درس های بسته تحولی خوانا بتواند ما را در رسیدن به اهداف و انتظارات این طرح، بیش از پیش، موفق نماید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار