مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر:

هدایت، نظارت و حمایت از دانش‌آموزان در شرایط کرونا

اسلامشهر (پانا) -مدیر آموزش و پرورش اسلامشهردر جلسه مدیران واحدهای آموزشی کاردانش و فنی  آموزش و پرورش بر هدایت، نظارت و حمایت از دانش‌آموزان در شرایط کرونا به عنوان اصلی که در این ایام، مدیران باید سرلوحه کار خود قرار دهند؛ تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۶۱۹۶۳
لینک کوتاه کپی شد
هدایت، نظارت و حمایت از دانش‌آموزان در شرایط کرونا

در جلسه مدیران واحدهای آموزشی کاردانش و فنی آموزش و پرورش اسلامشهر با محوریت کیفیت بخشی به آموزش ها در شرایط کرونایی و آموزش مجازی، هماهنگی برنامه ها و فعالیت های آموزشی و پرورشی و تبیین اهداف الگوی تعالی مدیریت در هنرستان سایپا منطقه برگزار شد،حسینعلی بنار، مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر در سخنانی با ایام الله دهه فجر، اظهار کرد: طبق نظر مازلو، ما در زندگی دو انتخاب بیشتر نداریم، یکی حرکت به جلو که همراه با رشد است و دیگری عقب ماندن و تضمین امنیت است و ما اگر بخواهیم سیستم پویا داشته باشیم نیازمند حرکت رو به جلو در هر شرایطی هستیم.

او در ادامه افزود: هدایت، نظارت و حمایت از دانش‌آموزان در شرایط کرونا به عنوان اصلی است که در این ایام، مدیران باید سرلوحه کار خود قرار دهند.

سپس حسین زاده معاون آموزش متوسطه و کارگر معاون پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر به بیان طرح‌ها و برنامه‌های آموزش و پرورش در شرایط کرونا، از جمله بررسیبرنامه‌های حوزه کاردانش و فنی پرداختند.

خبرنگار دانش‌آموز: الینا ولی زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار