معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

صرفه‌جویی و رضایت ارباب‌رجوع نتیجه کاهش مراجعه‌ها و تردد غیرضرور به اداره‌ها است

تهران (پانا) - معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: بهره برداری با حداکثر ظرفیت از بستر الکترونیکی در خصوص مکاتبات، در دستور کار اداره راهبری مکاتبات قرار دارد.

کد مطلب: ۱۱۶۱۴۵۴
لینک کوتاه کپی شد
صرفه‌جویی و رضایت ارباب‌رجوع نتیجه کاهش مراجعه‌ها و تردد غیرضرور به اداره‌ها است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، یوسف بهارلو ضمن تبریک ایام الله دهه فجر در تشریح این خبر بیان کرد: از ابتدای سال جاری تا نیمه بهمن ماه قریب به سی هزار نامه از سازمان های مختلف به شکل کاغذی و الکترونیکی وارد دبیرخانه شده است و همه در سیستم اتوماسیون ثبت شده و به واحد های مختلف مربوطه در اسرع وقت ارجاع شده است.

او در ادامه نامه های صادر شده از اداره کل به واحدهای داخلی و سازمان‌های مرتبط و خارج از آموزش و پرورش را 23 هزار فقره اعلام کرد و گفت: با توجه به بهره‌برداری کامل از ظرفیت الکترونیکی سامانه‌های مرتبط با مکاتبات، ارسال و دریافت در خصوص بیش از 90 درصد مکاتبات از طریق اتوماسیون و سیستم‌های الکترونیکی از قبیل سامانه دولت و سامانه ابلاغ الکترونیکی قضایی ثنا انجام می‌شود.

این مقام مسئول اظهار امیدواری کرد که با بهره‌برداری بهینه‌تر و کیفی از زیر ساخت‌ها و هماهنگی‌های لازم، درصد بیشتری از مکاتبات در قالب الکترونیکی انجام شود و مکاتبات فیزیکی به حداقل برسد که این امرعلاوه برکاهش هزینه‌ها، رضایت، تکریم و کاهش سردرگمی ارباب رجوع را به دنبال خواهد داشت.

شایان ذکر است پیگیری و امکان سنجی بهینه‌سازی فرآیند مکاتبات از واحدهای داخلی اداره کل و سازمان های دیگر به شکل مستمر ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار