مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور زنان:

دختران نقش پررنگی در ایجاد فضای همبستگی خانواده دارند

تهران(پانا) - مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور زنان در مراسم اختتامیه اولین جشنواره فرهنگی و هنری دختران امروز و تجلیل از برگزیدگان که به مناسبت ولادت باسعادت حضرت فاطمه‌(س) و بزرگداشت مقام زن و روز مادر در حرم امام خمینی(ره) برگزار شد، گفت که زنان باید هم پا با مردان در راه توسعه جامعه تلاش کنند.

کد مطلب: ۱۱۶۰۵۶۸
لینک کوتاه کپی شد
دختران نقش پررنگی در ایجاد فضای همبستگی  خانواده دارند

فرحناز مینایی‌پور مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور زنان با تبریک روز با سعادت ولات حضرت فاطمه (س) در اختتامیه مراسم اولین جشنواره فرهنگی و هنری دختران امروز اظهار کرد: موضوع این جشنواره دختران، خانواده، گذر از کرونا بود که در سطح‌ ملی با هدف هویت‌یابی و نشان دادن نقش آنان در ایجاد فضای سرشار از نشاط و امید و همبستگی در خانواده برگزار شد.

وی با اشاره به محور برگزاری این جشنواره ادامه داد: جشنواره فرهنگی و هنری دختران امروز با هدف هویت‌یابی دختران و نشان دادن نقش آنان در ایجاد فضای سرشار از نشاط و امید و همبستگی در خانواده برگزار شد که در آن توجه خاصی به بازآفرینی نقش دختران در خانواده در دوران کرونا و انعکاس و ماندگار کردن صحنه‌های جذاب از نقش‌آفرینی آن‌ها در دوران عبور از کرونا دارد.

مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور زنان افزود: این جشنواره ویژه دانش‌آموزان دختر سراسر کشور و مدارس خارج کشور در تمامی مقاطع تحصیلی برگزار شد و از خصوصیات این جشنواره مشارکت دفتر امور زنان وزارت آموزش و پرورش و معاونت امور زنان و خانواده ریاست جهموری بود که امیدوار هستیم این مشارکت تدوام بیشتری داشته باشد.

مینایی‌پور عنوان کرد: نقش دختران در ایجاد فضای سرشار از نشاط و امید و همبستگی خانواده در روزهای تلخ کرونایی بسیار مقدس است و امیدوار هستیم با سلامت جسم و روح تمام دختران و زنان سرزمین بیش از پیش برای محقق شدن آیین هدف انقلاب گام برداریم.

خبرنگار: شیدا مشهور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار