افتتاحیه اردوهای راهیان نور مجازی استان برگزار شد

بوشهر(پانا)_ در آیینی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش و فرمانده سپاه امام صادق(ع) ، افتتاحیه اردوهای راهیان نور مجازی استان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۹۸۰۸
لینک کوتاه کپی شد
افتتاحیه اردوهای راهیان نور مجازی استان برگزار شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، مدیرکل آموزش و پرورش در این آیین گفت: سال‌های گذشته اردوی راهیان نور دانش‌آموزی به صورت حضوری برگزار می‌شد که امسال با توجه به شیوع کرونا این اردو به صورت مجازی برگزار می‌شود.

علیمراد کرمی اظهار کرد: اردوی راهیان نور تاثیر بسزایی بر روی دانش‌آموزان و فرهنگیان در راستای تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب و امام امت و شهدای هشت سال دفاع مقدس دارد.

او گفت : برگزاری اردوی راهیان نور به صورت مجازی و با استفاده از نرم افزار، فرهنگ شهدا را به نسل امروز معرفی کرده و الگویی برای این نسل است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: نرم افزار «یاد» کاری از فعالان بسیج دانش‌آموزی سپاه امام صادق (ع) استان است و استفاده از آن برای عموم مردم آزاد است.

وی ادامه داد: این نرم افزار کاملا آنلاین بوده و در آن دسترسی به تاریخ دفاع مقدس، زیارت مجازی، معرفی تمام عملیات‌ها، سخنرانی‌ها، رادیو فانوس و تمامی اطلاعات شهدای استان مقدور شده است که این کار تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر نیز گفت: ۴۲ سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد و در این ۴۲ سال دشمنان انقلاب همه تلاش خود را برای براندازی نظام به کار بستند، اما انقلاب ما با وجود هدایت‌های رهبر فرزانه انقلاب و مردم خللی برآن وارد نمی‌شود.

سردار علی رزمجو افزود: در این ۴۲ سال از عمر انقلاب، شرایط مختلف و سختی در مقاطع مختلف را پشت سرگذاشتیم و هم اکنون نیز ۱۱ ماه است دنیا درگیر ویروس کروناست. پس استفاده از فضای مجازی در شرایط کنونی، بهترین راه برای انتقال و معرفی فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید است.

او گفت : دانش‌آموزان امروز مدیران آینده ما هستند و اگر در محیط تربیتی و آموزشی با ویژگی‌های اسلامی، انقلابی و فرهنگی ۸ سال دفاع مقدس آشنا شوند مدیران شایسته‌ای برای آینده انقلاب هستند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) با بیان اینکه بزرگترین سرمایه کشور در آموزش و پرورش است تاکید کرد: تولید محتوای فاخر و ارتقاء اثربخشی برنامه‌های تولیدی در موضوع راهیان نور دانش‌آموزی در بستر فضای مجازی بسیار ضروری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار