توضیح وزارت تعاون درباره قطعی سامانه پاسخگویی به شکایات

تهران (پانا) - به دلیل قطعی موقت سامانه پاسخگویی به شکایات وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، این وزارت‌خانه از هموطنان درخواست کرد تا زمان وصل این سامانه درخواست‌ها و شکایات خود را بوسیله سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) ارسال کنند.

کد مطلب: ۱۱۵۹۷۰۲
لینک کوتاه کپی شد
توضیح وزارت تعاون درباره قطعی سامانه پاسخگویی به شکایات

به گزارش روابط عمومی وزارت تعاون، در این اطلاعیه آمده است با توجه به بروز اشکالات و قطعی سامانه پاسخگویی به شکایات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی (ZRM ) به نشانی pm.mcls.gov.ir تا زمان وصل سامانه، درخواست‌ها و شکایات بوسیله سامانه ارتباط مردم و دولت به نشانی ۱۱۱.IR ارسال شود.

همچنین شماره تماس ۶۱۳۳ در تهران و شهرستان ها با ۶۱۳۳-۰۲۱ آماده پاسخگویی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار