مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۸ تهران:

دهه فجر یک امر ملی است

تهران ( پانا ) -در جلسه ستاد دهه مبارک فجر، مدیر آموزش پرورش منطقه18، فعالیت های اجرایی در این دهه را مبتنی بر شادی، انگیزه و ظرفیت های نوجوانان و جوانان دانست.

کد مطلب: ۱۱۵۸۰۵۱
لینک کوتاه کپی شد
دهه فجر یک امر ملی است

اولین جلسه ستاد دهه مبارک فجر با موضوع هماهنگی، برنامه ریزی و فعالیت های چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی با حضور مدیر آموزش و پرورش، معاون پرورشی و تربیت بدنی، کارشناس اطلاع رسانی و روابط عمومی، نماینده بسیج دانش آموزی، نماینده اتحادیه انجمن های اسلامی و دیگر کارشناسان حوزه پرورشی منطقه 18برگزار شد.

محمد احسانی، مدیر آموزش پرورش منطقه18، ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهدا و عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر گفت: دهه فجر یک امر ملی است و ما باید برای بزرگداشت این مراسم از حداکثر توان و انرژی خود استفاده کنیم.

وی با تاکید بر اجرای برنامه ها در فضای مجازی افزود: تمام فعالیت های اجرایی در این دهه باید متاثر از ستاد ملی کرونا در فضای مجازی و مبتنی بر شادی، انگیزه و ظرفیت های نوجوانان و جوانان باشد.

در ادامه انوشیروان رضایی، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه 18، گفت: تبیین و ترویج اهداف انقلاب اسلامی در راستای بیانیه گام دوم انقلاب و سایر رهنمودهای مقام معظم رهبری از جمله محورهای اصلی برنامه های دهه فجر است و حوزه پرورشی با توجه به روز شمار ایام الله دهه مبارک فجر، برنامه های اجرایی متعددی در زمینه های فرهنگی، هنری و ورزشی برای دانش آموزان و همکاران منطقه در نظر دارد.

در پایان جلسه دیگر حاضرین به بیان طرح های پیشنهادی خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار