بهره‌مندی 46 درصد دانش آموزان ابتدایی سیستان و بلوچستان از آموزش حضوری

زاهدان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان اعلام کرد هم اکنون قریب به ۴۶ درصد دانش‌آموزان پایه‌های اول و دوم در مدارس ابتدایی این استان با آمار بالای پنجاه نفر مشغول فعالیت‌های آموزشی حضوری هستند.

کد مطلب: ۱۱۵۷۷۹۵
لینک کوتاه کپی شد
بهره‌مندی 46 درصد دانش آموزان ابتدایی سیستان و بلوچستان از آموزش حضوری

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، حمیدرضا رخشانی اظهار کرد: بر اساس اطلاعات احصا شده از فرآیند حضور دانش‌آموزان در شهرستان‌ها و مناطق مختلف از ابتدای بهمن ماه و بر اساس دستورالعمل ابلاغی از سوی وزارت آموزش و پرورش، قریب به ۴۶ درصد دانش‌آموزان پایه‌های اول و دوم در مدارس ابتدایی با آمار بالای پنجاه نفر مشغول فعالیت‌های آموزش حضوری هستند.

وی افزود: در پی ابلاغ دستورالعمل شروع فعالیت‌های آموزش حضوری در برخی مدارس با شرایط تعریف شده، از ابتدای بهمن ماه فرآیند یاددهی و یادگیری در مدارس استان بر اساس مفاد مندرج در شیوه‌نامه یاد شده آغاز شده است.
رخشانی اظهار کرد: همانطور که در دستورالعمل بازگشایی مجدد مدارس نیز آمده، پس از اطلاع رسانی و تبیین و تشریح مفاد این دستورالعمل و ارسال به ادارات آموزش و پرورش و مدارس، بر اساس صلاحدید خانواده ها، همراهی اولیا و حضور دانش‌آموزان برخی مدارس مشغول فعالیت آموزشی و تربیتی به صورت حضوری هستند.
مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان ادامه داد: در مدارس با آمار زیر پنجاه نفر (روستایی و عشایری) حضور حداکثری دانش آموزان را شاهد هستیم.
رخشانی خاطرنشان کرد: اولویت اصلی دستگاه تعلیم و تربیت، حفظ و صیانت از سلامت همکاران و دانش آموزان و رفع نگرانی از والدین است و به همین منظور رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، ضد عفونی کردن محیط ها و اماکن و استفاده از وسایل و ابزار بهداشتی فردی برای همکاران و دانش آموزان در محیط مدرسه و کلاس درس مورد تاکید بوده و هست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار