توسط سرگروه‌های آموزش ابتدایی منطقه۱۵ برگزار شد؛

جلسه نظارت، پی گیری و رصد فعالیت‌های آموزشی مدارس

تهران (پانا) - جلسه رصد فعالیت های آموزشی مدارس توسط سرگروه های آموزش ابتدایی منطقه 15 با هدف توسعه صلاحیت های حرفه ای آموزگاران با حضور محمد رضا عابدی معاون آموزش ابتدایی منطقه 15 با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در دفتر معاونت آموزش ابتدایی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۷۶۲۶
لینک کوتاه کپی شد
جلسه نظارت، پی گیری و رصد فعالیت‌های آموزشی مدارس

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه15، جلسه هماهنگی، نظارت و رصد طرح و برنامه های گروه های تکنولوژی و آموزشی ابتدایی منطقه 15 با حضور محمد رضا عابدی معاون آموزش ابتدایی منطقه 15، سمیرا علی اکبری کارشناس مسئول ابتدایی و همچنین کارشناس تکنولوژی و آموزشی و کارشناسان ابتدایی این منطقه و سرگروه های آموزشی تمامی پایه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در دفتر معاونت آموزش ابتدایی برگزار شد.

در این جلسه محمدرضا عابدی ضمن تشکر از فعالیت های گروه های آموزشی با اشاره به حضور اختیاری دانش آموزان پایه های اول و دوم بر هماهنگی رصد فعالیت های آموزش حضوری تاکید کرد و در ادامه افزود: بازدید، رصد و نظارت بر عملکرد آموزش با هدف رعایت عدالت آموزشی، هم اندیشی با معلمان و راهنمایی آموزگاران در راستای بهبود کیفیت آموزشی دانش آموزان صورت می پذیرد.

عابدی در پایان اظهار داشت: در این روزهای کرونایی، همکاران ما در آموزش و پرورش سراسر کشور همچون مدافعان سلامت و با عنوان مدافعان آموزش در حال خدمت رسانی به دانش آموزان هستند.

شایان ذکر است این جلسه ، در راستای سند تحول بنیادین و با هدف نظارت بر فعالیت های انجام گرفته و هماهنگی ادامه فعالیت های مجازی، تولید محتوای الکترونیک، توسعه و کاربست فناوری های نوین در آموزش و توسعه صلاحیت های حرفه ای آموزگاران برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار