خنیفر: نقش حراست در حفاظت و ارتقای توان امنیتی سازمان یک ضرورت است

تهران (پانا) - رئیس دانشگاه فرهنگیان، نقش حراست در حفاظت و ارتقای توان امنیتی سازمان را یک ضرورت دانست.

کد مطلب: ۱۱۵۷۳۵۴
لینک کوتاه کپی شد
خنیفر: نقش حراست در حفاظت و ارتقای توان امنیتی سازمان یک ضرورت است

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، حسین خنیفر، در نشست صبح امروز خود با مدیران و معاونان حراست وزراتخانه های سراسر کشور در محل سالن شهید چمران این دانشگاه، از حراست به عنوان مرکز اصلی تشکیلات یک سازمان یاد کرد و با اشاره به وظایف سنگین حراست در راستای مراقبت و حفظ سلامت اجزای تشکیلات، حفظ اصول و تعمیق ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی و ایجاد نظم و انسجام در تشکیلات سازمان را از جمله وظایف خطیر این مرکز برشمرد.

خنیفر، ورود به پنجمین دهه انقلاب اسلامی را فرصتی مجدد برای تجدید پیمانی دوباره با آرمان های بلند امامین انقلاب و شهدای اسلام اعلام و خاطر نشان کرد: باید به وقت رزم، رزم، به وقت عزم، عزم و به هنگام کار عملی و اجرایی نیز اول خط بود.

رئیس دانشگاه فرهنگیان، چهره های مشهور و معروف جهان را زیاد اما پدیده بودن را متعلق به افرادی بسیار معدود دانست و با معرفی شهید سلیمانی به عنوان پدیده قرن 21 تصریح کرد: خون شهدا بر خاک ریخته شد اما مکتب و مرام آن ها در زمان جاری است. باید با برخورداری از حس مسئولیت در پست و جایگاه سازمانی خود و با تلاش به منظور پیشگیری از تخلفات، حافظ کارکنان، منافع و مصالح نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

این مقام مسئول، سلامت درون دستگاهی را لازمه دستیابی هر سازمان به اهداف خود ذکر کرد و گفت: مرکز حراست چشم بینا و گوش شنوای سازمان است. با همراهی به موقع با مدیران و اعمال نظارت و انجام اقدامات موثر نقش به سزایی در راستای حفاظت و ارتقای توان امنیتی یک سازمان ایفا می کند.

دبیر هیات امنای دانشگاه فرهنگیان، با تاکید بر تلاش و فعالیت مرکز حراست به منظور پیش بردن سازمان در دریای متلاطم عصر تغییر تصریح کرد: وجود کارکنان حراست در سازمان، مانع بروز بسیاری از اشتباهات است.

خنیفر، شفافیت، درایت و استناد را از جمله ویژگی های برجسته فعالان و کارکنان حراست برشمرد و اظهار داشت: برخی مشکلات سازمانی خطا و نشات گرفته از بد فهمی هاست. قطعاً با ورود به موقع حراست سیستم در ریل اصلی خود به حرکت ادامه خواهد داد.

رئیس دانشگاه فرهنگیان، در پایان تجارب کارکنان حراست در سازمان های مختلف را قیمتی و برخوردار از ارزش خواند و اظهار داشت: فعالیت تیمی و گردآوری این تجارب در قالب یک کتابچه و به اشتراک گذاشتن آن برای بهره مندی دیگر همکاران در واحدها و سازمان های مختلف بهترین نوع اشتراک افکار در زمینه کاری به شمار می رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار