رئیس دانشگاه فرهنگیان در نشست بنیاد خیرین:

حضور خودخوان خیرین، تسریع کننده رشد تربیت معلم و ارتقای جایگاه دانشگاه فرهنگیان است

تهران (پانا) - رئیس دانشگاه فرهنگیان مشارکت و حضور خودخوان خیرین نیکوکار در ساخت، تجهیز و نوسازی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان را مهم خواند و گفت که مشارکت خیرین، تسریع کننده رشد تربیت معلم و ارتقای جایگاه دانشگاه فرهنگیان است.

کد مطلب: ۱۱۵۶۲۸۸
لینک کوتاه کپی شد
حضور خودخوان خیرین، تسریع کننده رشد تربیت معلم و ارتقای جایگاه دانشگاه فرهنگیان است

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، حسین خنیفر، در نشست خود با بنیاد خیرین دانشگاه در مکان سالن شهید چمران، حس مسئولیت پذیری و نوعدوستی خیرین نیکوکار حاضر در جلسه را ستودنی خواند و افزود: نکته مهمی که در این نشست ها باید در نظر داشت این است که یادآور شویم برخی کارها ماندگار و لذت بخش است. با انجام این فعالیت ها محرک و مشوق خوبی نیز برای دیگران به منظور انجام و تسریع امور خواهیم بود.

رئیس دانشگاه فرهنگیان، با تاکید بر نقش خیرین و حامیان دانشگاه فرهنگیان، در راستای ارتقای جایگاه دانشگاه گفت: دنیای 2020 دنیای ذخایر منابع انسانی است. تاریخ نشان داده است تا به امروز هیچ کشوری با پول و مادیات اصلاح نشده است.

خنیفر، گذر منابع انسانی را از مدار تربیت و آموزش ضروری اعلام و با اشاره به تحول و تحقق اهداف و آرمان‌های کشور در بستر دانشگاه تصریح کرد: توسعه کشور با آموزش صحیح محقق می شود. آموزش نیز در بر گیرنده معلم و دانش آموز است.

این مقام مسئول، از کمک و اقدام خیرین نیکوکار به دانشگاه فرهنگیان در استان های خوزستان، کرمان، مرکزی و ایلام سخن گفت و افزود: مشارکت و حضور خودخوان خیرین نیکوکار در ساخت، تجهیز و نوسازی پردیس های دانشگاه فرهنگیان لازم و ضروری است. با حضور و مشارکت خیرین، سریع‌ترین شتاب توسعه‌دهی در دانشگاه‌ های سطح کشور را شاهد خواهیم بود.

دبیر هیا امنای دانشگاه فرهنگیان، فعالیت خیرین برخوردار از حس معنویت به منظور ترویج فرهنگ سازی و مشارکت در ساخت و ساز مکان های آموزشی در سطح کشور را برجسته خواند و خاطر نشان کرد: انسان خیر، خودخوان اقدام می کند. کار خیر نیز تجلی اخلاق الهی است. فرد خودخوان با اقدام خیرخواهانه خود مسیر کمال را طی می کند.

رئیس دانشگاه فرهنگیان، تعریف مدیریت قبل از سال 2020 را توانایی اداره شرایط متناقض در عصر تغییر دانست و اظهار داشت: بعد از 2020 مدیریت در دو کلمه توانایی و تمایل خلاصه شد. وی، همت را فراتر از مال دانست و افزود: گاه با بیان یک راهکار شاهد تحول و دگرگونی وسیع در سطح جامعه هستیم. کارهای بزرگ نیز با همت و میل بالا انجام شدنی است.

خنیفر، در پایان با اشاره به وسعت و تنوع جغرافیایی کشور، آموزش در ایران را سخت و دشوار اعلام و تصریح کرد: در بحث رشد و توسعه باید پله به پله و با سرعت بالا حرکت کرد. یک کشور در صورتی مسیر رشد و ترقی را طی خواهد کرد که نظام تعلیم و تربیت آن اصلاح شود. خط مقدم نظام تعلیم و تربیت یک کشور هم معلم و کلاس درس است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار