۱۰طرح وزارتی و ۲ طرح ابتکاری در راستای توانمندسازی بانوان در ورامین اجرا می‌شود

ورامین(پانا)- کارشناس امور بانوان آموزش و پرورش ورامین از برگزاری جلسه هماهنگی مجریان طرح‌های توانمندسازی بانوان با هدف توانمندسازی دانش‌آموزان، اولیا و همکاران فرهنگی خانم خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۷۳۲۳
لینک کوتاه کپی شد
۱۰طرح وزارتی و ۲ طرح ابتکاری در راستای توانمندسازی بانوان در ورامین اجرا می‌شود

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش ورامین، سروش کریمی، مشاور مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، در امور بانوان در جمع کارگروه بانوان گفت: امسال در ورامین 10 طرح وزارتی و استانی و دو طرح ابتکاری منطقه به اجرا درخواهد آمد. هدف از برگزاری این طرح‌ها توانمندسازی دانش آموزان، اولیا و همکاران فرهنگیخانم است.

عفت صادقی، کارشناس امور بانوان آموزش و پرورش ورامین نیز از دیگر سخنرانان این جلسه بود که در تشریح این خبر این طرح‌ها را نام برد. کودک یاری. مشارکت‌های اجتماعی دختران. حقوق شهروندی. ازدواج اصولی و به هنگام. توانمندسازی زنان سرپرست خانوار. بهبود وضعیت بهداشت دانش‌آموزان دختر.گفتگوی موثر.حامی. دختران امروز و طرح بلوغ دختران از جمله این طرح‌ها هستند.

او در ادامه با اشاره به دو طرح ابتکاری منطقه ورامین گفت: این طرح ‌ها با توجه به نیاز خدمات رسانی در ورامین صورت خواهد پذیرفت.

صادقی از طرح کارآفرینی فرهنگیان و طرح مطلع مهر مخصوص زوج‌های جوان فرهنگی به عنوان دو طرح ابتکاری منطقه ورامین نام برد که در حاشیه برگزاری این طرح‌ها به اجرا در خواهد آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار