زهرا صدراعظم نوری در تذکری مطرح کرد:

تاکید بر توسعه فروش آنلاین شهروند و میادین میوه و تره‌بار

تهران (پانا) - رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران گفت با توجه به تدوام شرایط و ضرورت ‌عدم حضور در اجتماع، از شهردار تهران درخواست می‌شود تا به منظور تبدیل تهدید به فرصت با استفاده از زیرساخت‌های موجود در شهرداری نسبت به ایجاد ساز و کار مناسب برای خرید گسترده آنلاین شهروندان از فروشگاه‌های شهروند و میادین میوه و تره بار اقدام کند.

کد مطلب: ۱۱۵۷۲۱۰
لینک کوتاه کپی شد
تاکید بر توسعه فروش آنلاین شهروند و میادین میوه و تره‌بار

زهرا صدراعظم نوری در جریان دویست و شصت و ششمین جلسه شورا در تذکری در ارتباط با فروش فروشگاه‌های شهروند و میادین میوه و تره بار گفت: فروش در فروشگاه‌های شهروند و میادین میوه و تره بار باید در شرایط کنونی بازنگری شود و تغییر رویه داده شود تا از فرصت ایجاد شده در پی بیماری کرونا کمال استفاده را کرد.

وی در ادامه با قرائت متن تذکر خود گفت: تغییر شیوه زندگی در دوران کرونا مسئله مهمی است و به اعتقاد اکثر کارشناسان حوزه اجتماعی حتی اگر این بیماری ریشه کن شود، ادامه دارد چرا که پس از همه گیری کرونا عادات و رفتارهای جدیدی در مردم به وجود آمده که قبل از آن وجود نداشته است.

نوری اضافه کرد: به بیان دیگر جامعه پسا کرونا دیگر همان جامعه قبل از بیماری نیست و در روش زیست مردم تغییرات مهمی ایجاد خواهد شد و همین تغییر سبک زندگی و خواسته‌های مردم می‌تواند تاثیر اساسی بر اقتصاد داشته باشد و چالش‌ها و فرصت‌های گوناگونی را پدیدار کند.

او با تاکید بر اینکه شناحت ضعف‌ها و نقاط قوت به وجود آمده ناشی از این بیماری برای همه مردم و فعالان اقتصادی ضروری است، گفت: با نگاه گذرا به تغییر شیوه زندگی مردم و بررسی این تغییرات در خواهیم یافت که می‌توان فرصت‌های جدیدی را به وجود آورد و با استفاده از آن‌ها ریسک‌های توسعه اقتصادی را مهیا کرد.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران ادامه داد: در این شرایط برنده کسی است که با درک صحیح فرصت‌ها به سرعت دست به کار شود و شرایط اقتصادی خود را سازگار به شرایط موجود تغییر دهد تا با جلوگیری از بروز آسیب‌های احتمالی علاوه بر خدمت‌رسانی به مردم، کسب و کار خود را گسترش شود.

نوری ادامه داد: بازنده کسی است که با بی‌توجهی از کنار این تغییر گذر کند و دست روی دست بگذارد و از تغییرات استقبال نکند. لذا با توجه به تدوام شرایط و ضرورت‌عدم حضور در اجتماع، از شهردار محترم تهران می‌خواهم تا به منظور تبدیل تهدید به فرصت با استفاده از زیرساخت‌های موجود در شهرداری تهران نسبت به ایجاد ساز و کار مناسب برای خرید گسترده انلاین شهروندان از فروشگاه‌های شهروند و میادین میوه و تره بار اقدام کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار