حمید درخشان در گفت,گو با پانا:

تیم‌هایی که استراتژی ندارند برای توجیه ناکامی اشتباهات داور را بهانه می‌کنند

کیفیت لیگ برتر بیستم پایین‌تر از نوزدهم است / فقط پرسپولیس و دو تیم دیگر کیفیت مناسب دارند

تهران (پانا) - مدیر فنی تیم ملی فوتبال جوانان ایران معتقد است اعتراض‌ها به داوری‌ها در لیگ برتر بیستم از سوی تیم‌هایی هستند که تاکتیک مناسب برای نتیجه‌گیری ندارند و به همین علت مسائل داوری را پیش می‌کشند.

کد مطلب: ۱۱۵۷۱۱۵
لینک کوتاه کپی شد
تیم‌هایی که استراتژی ندارند برای توجیه ناکامی اشتباهات داور را بهانه می‌کنند

حمید درخشان در گفت‌وگو با پانا درباره کیفیت لیگ برتر بیستم با گذشت دوازده هفته از این رقابت‌ها و ورود به هفته سیزدهم، گفت: « به نظر من مسابقات لیگ امسال اصلاً کیفیت ندارد و در مورد آن صحبت نکنیم بهتر است. در بازی‌ سال‌های گذشته شرایط تیم‌ها خیلی بهتر بود، اما امسال تیم‌ها آن کیفیتی که مورد انتظار است برآورده نمی‌کند. شما در یک بازی نمی‌توانید ببینید که چندین گل رد و بدل شده است. »

وی ادامه داد: « کیفیت بازی‌ها در لیگ برتر بیستم بسیار پایین‌تر از دوره نوزدهم است و هیچ کدام از تیم‌ها استراتژی و برنامه تغییر یافته ندارند. شکل جدیدی از بازی را در زمین ارائه نمی‌دهند ، در گذشته چنین مسائلی مطرح نبود اما الان کیفیت مسابقات لیگ پایین آمده است. »

سرمربی اسبق پرسپولیس در مورد شرایط پرسپولیس و نمایش این تیم تا هفته دوازدهم لیگ برتر، گفت: « پرسپولیس نسبت به بقیه تیم‌ها شرایط بهتری دارد، اما در کل می‌توانم بگویم تنها پرسپولیس و یکی دو تا هم دیگر در خصوص کیفیت و شرایط بازی‌ها می‌توانند حرفی برای گفتن داشته باشند، در غیر این صورت بقیه تیم‌ها سرعت بالا و بازی‌های جالب توجه ندارند تعداد گل‌هایی که در هر بازی به ثمر می‌رسد معمولاً روی اشتباهات رقم می‌خورد. مانند بازی سایپا مقابل استقلال که دیدیم آن کیفیت لازم را که انتظار می‌رفت از تیم صدرنشین در زمین مسابقه دیده نشد. »

وی در مورد عملکرد داوری و اعتراض‌هایی که صورت می‌گیرد، گفت: « من به صراحت می‌توانم بگویم که هیچ یک از داورها به سود یا ضرر تیمی سوت نمی‌زنند، البته اشتباهات وجود دارد و من منکر آن نمی‌شوم، اما اینکه بگوییم از عمد یک داور به سود یا ضرر یک تیم سوت میزند به هیچ عنوان قبول ندارم. البته کیفیت داوری امسال نسبت به سال‌های گذشته پایین آمده و می‌توانم به آنها نمره متوسط بدهم، اما اعتقاد ندارم که اشتباهات بزرگ رقم خورده که نتیجه یک دیدار را تغییر داده است. تیم‌هایی که استراتژی و تاکتیک ندارند برای ناکامی اشتباهات داور را بهانه می‌کنند. »

مدیر فنی تیم ملی فوتبال جوانان همچنین در خصوص حضور اهالی فوتبال انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: « من این موضوع را به فال نیک می‌گیرم خیلی اتفاق خوبی افتاده است که اساسنامه فدراسیون فوتبال تغییر پیدا کرد و خود اهالی فوتبال می‌توانند به این حوزه ورود کنند. این نقطه امیدوارکننده‌ای است و در سال‌های آینده قطعاً شاهد ورود افراد بیشتری که در حوزه مدیریت فوتبال خواهیم بود. امیدوارم که در نهایت این روند ادامه پیدا کند و اتفاقات خوب برای فوتبال ما رقم بخورد. »

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار