نخستین روز دوره آموزش خبرنگاران دختر خبرگزاری پانا در یاسوج برگزار شد

یاسوج (پانا) - نخستین روز دوره آموزش خبرنگاری خبرگزاری پانا ویژه دانش آموزان دختر در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد و با موضوع خبرنویسی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۷۰۴۳
لینک کوتاه کپی شد
نخستین روز دوره آموزش خبرنگاران دختر خبرگزاری پانا در یاسوج برگزار شد

رئیس سازمان دانش آموزی استان کهگیلویه وبویراحمد در حاشیه برگزاری این دوره گفت: هدف از برگزاری این دوره توسعه و گسترش سواد رسانه ای در دانش آموزان است.

سید نظام مرادی با بیان اینکه دوره مقدماتی خبرنگاری دانش آموزان در راستای اجرای بسته تحولی هر دانش آموز یک نقش اجتماعی و توانمندسازی دانش آموزان علاقه مند در زمینه خبرنگاری است عنوان کرد: چندی پیش دوره مدرسی پانا برای همکاران خانم و آقا به صورت مجازی از پانای مرکز برگزار شد در حال حاضر مدرسین این دوره برای دانش آموزان همکارانی هستند که در دوره خبرنگاری شرکت کرده اند.

مدرس خبرگزاری پان نیز گفت:دانش آموزان با عضویت و فعالیت در خبرگزاری پانا می توانند استعداد خودرا در این زمینه شکوفا کنند و مهارت های اجتماعی زیادی را کسب خواهند کرد و با کسب این آموزش ها برای پذیرش این نقش در جامعه آینده آماده خواهند شد.

علیه خادم پیر افزود: در نخستین روز این دوره فراگیران با مبانی و مفاهیم خبرنویسی، ارزش‌های خبری، عناصر خبر، سبک‌های خبرنویسی آشنا شدند.


لازم به ذکر است دوره خبرنویسی، گزارش نویسی و مصاحبه ویژه دختران 5،4 و 6 بهمن ماه و دوره پسران 8،7 و 9 بهمن ماه برگزار می شود.

خبرنگار: فاطمه اسفندیاری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار