تداوم محدودیت تردد در شهرهای قرمز و نارنجی کرونا

تهران (پانا) - رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت طرح محدودیت تردد جلوگیری از گسترش کرونا با توجه به نوع محدودیت ورود پلاک‌های غیربومی و خروج پلاک‌های بومی در شهرهای قرمز و نارنجی ادامه دارد.

کد مطلب: ۱۱۵۶۹۰۶
لینک کوتاه کپی شد
تداوم محدودیت تردد در شهرهای قرمز و نارنجی کرونا

سرهنگ احمد شیرانی درباره وضعیت جاده‌ها به پانا گفت: هم‌اکنون ترافیک در آزادراه قزوین - کرج و کرج- تهران حدفاصل ساسانی تا پل کلاک همچنین در محور شهریار - تهران محدوده شهر قدس نیمه سنگین گزارش شده است.

وی با اشاره به محورهای مسدود شریانی گفت: محورهای شهداد - نهبندان، خرم آباد - پلدختر و دلگان - زهکلوت تا اطلاع ثانوی مسدود هستند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا بیان کرد: با توجه به بارندگی و کولاک دو روز گذشته در برخی از جاده‌های استان‌های شمالی و شمال شرقی و شمال غربی برخی از جاده‌ها به علت برف و کولاک شدید و نبود دید کافی و ایمنی لازم موقتاً مسدود و با تلاش عوامل پلیس راه و همکاران راهداری بازگشایی شد و در حال حاضر تمامی این محورها باز و تردد روان و بدون مشکل انجام می‌گیرد.

سرهنگ شیرانی در پایان گفت: این هفته طرح محدودیت تردد جلوگیری از گسترش ویروس کرونا با توجه به نوع محدودیت ورود پلاک‌های غیربومی و خروج پلاک‌های بومی در شهرهای گروه قرمز و نارنجی کماکان ادامه داشته و هر گونه تغییر منوط به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار