اسامی برندگان مسابقه مجازی زیست محیطی کاشمر اعلام شد

کاشمر (پانا)- دبیر جشنواره زیست محیطی، اسامی برندگان در قرعه کشی همایش زیست محیطی که همزمان با هوای پاک برگزار شد را ‏اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۱۵۶۸۴۱
لینک کوتاه کپی شد
اسامی برندگان مسابقه مجازی زیست محیطی کاشمر اعلام شد

علیرضا جمعه زاده، دبیر جشنواره محیط زیست در گفت و گو با پانا گفت: مراسم قرعه کشی به صورت زنده در فضای شاد دبستان محیط زیستی شهاب با حضور عفت اولیایی به نمایندگی از حوزه معاونت پرورشی و تربیت بدنی و کارشناسی مشاوره و سلامت آموزش و پرورش و همچنین سرگروه‌های مراقبین سلامت و اعضای ستادی دبیرخانه جشنواره و با حضور ۵۳۳ نفر آنلاین انجام شد که ۵ نفر همکار فرهنگی و ۵ دانش آموز برنده جوایز محیط زیستی شدند.

دبیر جشنواره گفت: این مسابقه با عنوان«نوشتن بهترین خاطره از دوستی با طبیعت» همزمان با اجرای همایش اعلام شد و حاضرین در جلسه تا انتهای همایش پاسخ های خود را ارسال کردند و بالغ بر ۲۰۰ پاسخ مناسب به آیدی دبیر جشنواره ارسال شد.

وی ادامه داد: طاهره چوب باز، مریم اطمینان ، لاله خوش آئین ، زهرا مرادیان ، مریم مالدار ، الناز محمد نژاد، ساجده کامیاب، خانم کلثوم شیعه زاده ، زکریا ذوالفقار زاده ، حسن مهر آسا ، در قرعه کشی برنده شدند.

جمعه زاده افزود: دانش آموز، امیر شریعتی، به دلیل ارسال بهترین خاطره از رفاقت خودش با طبیعت نیز، در لیست برندگان قرار گرفت.

علیرضا جمعه‌زاده از استقبال بی نظیر دانش آموزان، فرهنگیان بزرگوار و والدین محترم از فعالیت‌های زیست محیطی تشکر کرد.

این جشنواره از ۲۹ دی‌ماه به همت کارشناسی مشاوره و سلامت حوزه معاونت پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش با همکاری اداره محیط زیست و دبستان محیط زیستی شهاب شروع و مراسم اختتامیه همزمان با روز درختکاری برگزار خواهد شد.

سجاد ناصر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار