با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجانشرقی؛

کلنگ احداث مدرسه 6 کلاسه شهید حاجیلو دیزج شیخ مرجان تسوج به زمین زده شد

تبریز(پانا) - امروز و با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی و جمعی از مسئولین منطقه، کلنگ احداث مدرسه 6 کلاسه شهید حاجیلو دیزج شیخ مرجان تسوج به زمین زده شد.

کد مطلب: ۱۱۵۶۴۷۳
لینک کوتاه کپی شد
کلنگ احداث مدرسه 6 کلاسه شهید حاجیلو دیزج شیخ مرجان تسوج به زمین زده شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجانشرقی،

صبح امروز و با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجانشرقی و جمعی از مسئولین منطقه، کلنگ احداث مدرسه 6 کلاسه شهید حاجیلو دیزج شیخ مرجان تسوج بر زمین زده شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان طی سخنانی در این مراسم گفت : آموزش و پرورش زیربنا و اساس توسعه هر مملکت است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره ۳۶ هزار دانش آموز شهید و ۵ هزار معلم فرهنگی یادآور شد: مناطق شبستر، تسوج و صوفیان در حوزه ی مشارکت های مردمی حرکت چشمگیر و شایان توجهی داشته است.

نماینده مردم شبستر در مجلس اسلامی نیز در سخنانی گفت: طبق روایات انسان اولاد نیک و عمل صالح را بعنوان باقیات الصالحات از خود به یادگار می گذارد.

جعفر راستی با بیان اینکه تا زمان حیات بشر و دوام فعالیت این مدرسه خیر و برکت آن شامل انسانها است افزود: خیرین در شهرستان شبستر بطور ویژه پای کار هستند بطوریکه سال گذشته 5 - 6 مدرسه را در منطقه کلنگ زنی کردیم.

رئیس آموزش و پرورش منطقه با بیان اینکه سال گذشته 3 پروژه مشارکتی در منطقه عملیاتی شد گفت: این پروژه در قالب طرح آجر به آجر با مشارکت تمامی اهالی در ۶ کلاس کلنگ زنی می شود.

گفتنی است؛ مدرسه ۶ کلاسه ابتدایی شهید حاجیلو دیزج شیخ مرجان تسوج در یک طبقه به متراژ ۴۰۰ متر مربع در قالب طرح آجر به آجر احداث خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار