توزیع ۱۳۱ بسته آموزشی، فرهنگی و بهداشتی به دانش آموزان محروم شهرستان زبرخان

زبرخان (پانا) - به همت موسسه خیریه نیکوکاران راز و با همکاری آموزش و پرورش شهرستان زبرخان تعداد ۱۳۱ بسته آموزشی، فرهنگی و بهداشتی به دانش آموزان کم برخوردار مدارس شهرستان زبرخان اهدا شد.

کد مطلب: ۱۱۵۶۱۶۹
لینک کوتاه کپی شد
توزیع ۱۳۱ بسته آموزشی، فرهنگی و بهداشتی به دانش آموزان محروم شهرستان زبرخان

داود امیراحمدی مدیر موسسه خیریه نیکوکاران راز گفت: ۱۳۱ بسته آموزشی، فرهنگی و بهداشتی به ارزش ۲۲۰ میلیون ریال تهیه و این هدایا به رسم یادبود و اینکه مجموعه خصوصی به فکر آینده فرزندان ایران زمین هست، با همکاری آموزش و پرورش شهرستان زبرخان بین دانش آموزان کم برخوردار این شهرستان توزیع شد.

مدیر موسسه خیریه نیکوکاران راز با اشاره به اهداف و برنامه های این موسسه خاطرنشان کرد: بچه ها نیاز به تصویرسازی برای آینده دارند، این تصویرسازی از طریق داستان‌هایی که برای بچه‌ها روایت می شود اتفاق می‌افتد، یکی از بهترین روش ها برای تصویرسازی کتاب های داستان است که ما در کنار کتابهای داستان، دفتر و لوازم نقاشی آماده کردیم و از دانش آموزان عزیز درخواست کردیم که با توجه به روایت هایی که از طریق معلمان و کتاب‌های داستانی که به آنها تقدیم کردیم آینده خودشان را پیش‌بینی کنند و آینده و آنچه که در رویای خود دارند را نقاشی کنند و آثار خود را برای ما ارسال کنند و به بهترین تصویری که کودک از آینده داشته باشد و به نیازهای جامعه عمل بپوشاند هدایای ارزنده ای تقدیم آنها خواهیم کرد.

مدیرآموزش و پرورش شهرستان زبرخان از این اقدام ارزشمند و خداپسندانه موسسه خیریه راز تشکر کرد و افزود: آموزش و پرورش شهرستان زبرخان توانسته ارتباط خوبی با خیرین داشته باشد و با همکاری آنها توانسته است قدم‌های موثری در امر مدرسه سازی و کمک به دانش آموزان کم برخوردار بردارد.

سیدمجتبی تاراش اهدای این بسته ها را عاملی برای افزایش روحیه و انگیزه دانش آموزان دانست و اظهار امیدواری کرد که با تلاش ها و پیگیری های مجموعه آموزش و پرورش و مسائل خیرین چنین برنامه های ادامه دار خواهد بود.

اجرای نمایش عروسکی با مضمون حفاظت از محیط زیست، برگزاری جشن برای دانش آموزان و تقدیر از معلمان پرتلاش از دیگر برنامه هایی بود که توسط موسسه خیریه نیکوکاران راز و با همکاری آموزش و پرورش شهرستان زبرخان برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار