بهروز مفید: «بام بالا» موزیکال نیست، اما از موسیقی‌های قوی در آن استفاده می‌شود

تهران (پانا) - تهیه‌کننده فیلم «بام بالا» می‌گوید در بخش موسیقی و آواز این فیلم سرمایه‌گذاری بسیاری شده است اما این فیلم موزیکال نیست.

کد مطلب: ۱۱۵۶۰۶۵
لینک کوتاه کپی شد
بهروز مفید: «بام بالا» موزیکال نیست، اما از موسیقی‌های قوی در آن استفاده می‌شود

بهروز مفید تهیه کننده فیلم سینمایی «بام بالا» در گفت‌وگو با پانا با اشاره به دلایل نرسیدن این فیلم به جشنواره فیلم کودک و نوجوان گفت: «از آنجایی‌که بخش جلوه‌های ویژه فیلم بخش مهمی است، ما نتوانستیم این بخش را تکمیل کنیم. ضمن این که زمان‌بندی‌مان نیز به دلیل شیوع کرونا به هم خورد و زمان فیلمبرداری طولانی‌تر شد. ما حدود 580 هنرور کودک داشتیم و همین کار را سخت‌تر کرد.»

این تهیه‌کننده با اشاره به حضور فیلم «بام بالا» در جشنواره فجر تصریح کرد: «این فیلم سومین تجربه من در ساخت فیلم برای مخاطبان کودک است؛ فیلمی که با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی ساخته شده و روایتگر داستان خواهر و برادری است که آرزویشان توسط عروسکی برآورده می‌شود. خوشحالم که این فیلم در جشنواره فجر حضور دارد و امیدوارم دیده شود.»

مفید با اشاره به رده سنی مناسب فیلم سینمایی «بام بالا» گفت: «فیلمنامه «بام بالا» فیلمنامه خوب و متفاوتی در سینمای کودک و نوجوان (برای مخاطب کودکان شش تا نه ساله) است که توسط امیرمحمد عبدی نوشته شده و بخش عمده‌ای از کار مبتنی بر جلوه‌های ویژه بصری است.»

وی درباره بازیگران اصلی فیلم گفت: «"حمید لولایی" نقش اصلی فیلم را برعهده دارد و اسامی مابقی بازیگران اعلام خواهد شد ضمن آن که بیش از چهل کودک کار در این فیلم حضور دارند و پنج، شش نفر آنها نقش‌های اصلی‌تری را در فیلم ایفا می‌کنند.»

این تهیه‌کننده همچنین درباره استفاده از عروسک در این فیلم سینمایی عنوان کرد: «عروسک در این فیلم نقش محوری دارد و مسعود کرامتی صداپیشه آن است، ما در این فیلم در بخش موسیقی و آواز سرمایه‌گذاری بسیاری کردیم. فیلم موزیکال نیست، اما برای ایجاد فضای مفرح از موسیقی قوی استفاده کردیم که جزو شاخصه‌های فیلم است.»

قابل ذکر است، «بهروز مفید» از تهیه‌کنندگان مجرب سینما و تلویزیون است که در سینمای کودک و نوجوان فیلم‌های موفقی چون «دزد و پری 1 و 2» را تهیه کرده است. «سیدجمال سیدحاتمی» نیز پیش‌تر فیلم سینمایی «لاک قرمز» را ساخته بود که در جشنواره فیلم فجر و جشن سینمای ایران مورد توجه قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار