جلسه توجیهی طرح دانش آموز تراز انقلاب اسلامی برگزار شد

دیلم(پانا)_ جلسه توجیهی طرح دانش آموز تراز انقلاب اسلامی با حضور معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر از طریق فضای مجازی در دیلم برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۵۹۷۹
لینک کوتاه کپی شد
جلسه توجیهی طرح دانش آموز تراز انقلاب اسلامی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش‌و‌پرورش شهرستان دیلم، جلسه توجیهی طرح دانش آموز تراز انقلاب اسلامی با حضور معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل، معاونین آموزشی و پرورشی و تربیت بدنی شهرستان و مدیران و معاونین متوسطه دوم شهرستان دیلم به صرت مجازی برگزار شد.

علی موحدی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر و دبیر ستاد استانی طرح، گفت: طرح دانش آموز تراز انقلاب اسلامی که به معرفی الگوهای برتر دانش آموزی استان بوشهر می پردازد یک طرح جامع ابتکاری استانی است و هیچ مشابه دیگری در سایر استانهای دیگر کشور ندارد.

موحدی افزود: طرح دانش آموز تراز انقلاب اسلامی ، در پی تحقق منویات و مطالبات مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگی و پرورشی بویژه حوزه دانش آموزی و مستند به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، بیانیه گام دوم انقلاب و اسناد بالا دستی آموزش و پرورش است.

علی دشتی، معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دیلم گفت: طرح مذکور کلیه فعالیت های آموزشی و پرورشی و فعالیت های اجتماعی هر دانش آموز در سال تحصیلی گذشته و کنونی را شامل می شود.

دشتی افزود: طرح مذکور بسیار جامع و کامل است، که امیدواریم با همکاری خوب مدارس و دانش آموزان به نحو احسن به مرحله اجرا درآید.

وی گفت: دانش آموزان منتخب این طرح قطعا به عنوان گل سرسبد شهرستان و استان با سرمایه گذاری خوب می توانند سرمایه ای بزرگ برای کشور باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار