برگزاری اولین جلسه هیئت رئیسه مجلس دانش آموزی

تهران (پانا) - مدیر منطقه 14معتقد است اعضای شورای دانش آموزی خود را در معرض انتخاب قرار دادند و با این کار، دموکراسی و جمهوریت را آغاز کردند و در حال تمرین هستند.

کد مطلب: ۱۱۵۵۸۱۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اولین جلسه هیئت رئیسه مجلس دانش آموزی

اولین جلسه شورای دانش آموزی منطقه، با حضور سعید جهانشاهی؛ مدیر منطقه 14، محمد عدل لاله؛ معاونت پرورشی و تربیت بدنی، محمد رضا اصغری ؛ کارشناس فعالیت های اردویی و دیگر همکاران، در سالن شورا برگزار شد.
ابتدای جلسه بعد از پخش قرآن و سرود جمهوری اسلامی، اصغری در مورد شورای دانش آموزی منطقه و گزارشی از عملکرد شورا در سال گذشته و شرح وظایف هیئت رئیسه در مجلس دانش آموزی توضیح داد.
در ادامه، جهانشاهی ضمن تشکر از همکاران و دانش آموزان، گفت: اعضای شورای دانش آموزی خود را در معرض انتخاب قرار دادند و با این کار، دموکراسی و جمهوریت را آغاز کردند و در حال تمرین هستند.
وی افزود: اعضای شورای دانش آموزی در مجلس دانش آموزی، می توانند مسائل و مشکلات آموزشی را با مسئولین رده بالای کشور مثل: نمایندگان مجلس مطرح نمایند و قدر این زمان و انتخاب و اعتماد را بدانند.
وی گفت: در سطح مدرسه هم،اعضای شورای دانش آموزی می توانند شورا را فعال کنند و شورای دانش آموزی دیگر مدارس را هم رصد کنند تا از مسائل و مشکلات مدارس با خبر شوند.

وی در پایان اشاره کرد که اعضای شورای دانش آموزی مانند مشاورینی هستند که به عنوان نماینده ما، می توانند مطالب را به دیگر دانش آموزان انتقال دهند.
سپس عدل لاله در ادامه ی جلسه گفت: مجلس دانش آموزی مظهر و تبلور مشارکت فعال جوانان در اداره کشور است.مجلس دانش آموزی ، اولین قدم رسمی در ورود جوانان به عرصه های مختلف تصمیم گیری و مشارکت در فرآیند اجتماعی شدن و اهتمام به سرنوشت و آینده نسل جوان و تأثیر گذار ایران اسلامی است.

در پایان، احکام هیئت رئیسه و مشاوران دانش آموزی توسط جهانشاهی به دانش آموزان اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار