فرماندار اسلامشهر:

ضرورت انتقال آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی ملت ایران به نسل‌های جدید

اسلامشهر (پانا) - نهال انقلاب با خون شهدای بسیاری از جمله، شهیدسلیمانی به درختی تنومند تبدیل شده و همه ما وظیفه شرعی داریم از این انقلاب و نظام اسلامی با خدمت صادقانه به مردم حفاظت و حراست کنیم.

کد مطلب: ۱۱۵۵۳۱۳
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت انتقال آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی ملت ایران به نسل‌های جدید

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اسلامشهر مسعود مرسلپور، فرماندار شهرستان در جلسه ستاد گرامیداشت چهل و دومین سالگرد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان اسلامشهر در سخنانی ضمن تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت مظلومانه حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار کرد: به دلیل شرایطی که ویروس کرونا در کشور ایجاد کرده عمده برنامه‌های دهه فجر امسال در بستر فضای مجازی انجام خواهد شد.

او در ادامه با اشاره به یاوه‌گویی‌های رئیس جمهور آمریکا و اطرافیانش در دو، سه سال گذشته افزود: آنهامی‌گفتند مردم ایران چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب خود را نخواهند دید، حال جشن‌های چهل و دومین بهار انقلاب اسلامی در حالی برگزار خواهد شد که ترامپ جنایتکار با فضاحت‌هایی که به بار آورده تا چند روز دیگر از صحنه سیاست محو خواهد شد.

فرماندار اسلامشهر بر ضرورت انتقال آرمان‌هاو ارزش‌های انقلاب اسلامی ملت ایران به نسل‌های جدید تاکید کرد و گفت: دشمنان انقلاب و نظام اسلامی در تلاش هستند تا بین اقشار مختلف بویژه جوانان با نظام اسلامی شکاف و فاصله ایجاد کنند.

مرسلپور با بیان اینکه انقلاب شکوهمند مردم ایران در سال 57 از قیام خونین عاشورای امام حسین(ع) الهام گرفته تصریح کرد: نهال انقلاب با خون شهدای بسیاری از جمله شهیدسلیمانی به درختی تنومند تبدیل شده و همه ما وظیفه شرعی داریم از این انقلاب و نظام اسلامی با خدمت صادقانه به مردم حفاظت و حراست کنیم.

فرماندار اسلامشهربر ضرورت تشکیل ستاد دهه فجر در کلیه ادارات، نهادها و ارگان‌های انقلابی شهرستان در حوزه کاری خود جهت مدیریت و اجرای برنامه‌های ایام الله دهه فجر تاکید کرد و ادامه داد: بخشداری‌ها و شهرداری‌ها در خصوص فضاسازی به مناسبت ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی از ایده‌های جدید و ابتکارات خلاقانه جدید استفاده کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار