معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار اسلامشهر:

ایجاد اشتغال برای 120 نفر از افراد تحت پوشش کمیته امداد شهرستان اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - از ابتدای سال جاری حدود 6 میلیارد تومان وام خرید و یا تعمیر واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد شهرستان اسلامشهر پرداخت شده است.

کد مطلب: ۱۱۵۵۸۱۶
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد اشتغال برای 120 نفر از افراد تحت پوشش کمیته امداد شهرستان اسلامشهر

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اسلامشهر، محمد صالح ضیایی معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار اسلامشهر در حاشیه بازدید از کمیته امداد شهرستان در سخنانی اظهارکرد: پرداخت 619 فقره وام کارگشایی به میزان دو میلیارد و هشتصد میلیون تومان و پرداخت یکصد و هفتاد فقره وام ودیعه مسکن به میزان دو میلیارد و هشتصد و بیست میلیون تومان از اقدامات موثر کمیته امداد اسلامشهردر سال جاری به شمار می رود.

او با بیان اینکه در حوزه اشتغال‌زایی برای خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد اسلامشهرنیز 300 پرونده تشکیل و به بانک‌های شهرستان ارجاع شده گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 70 نفر موفق به دریافت تسهیلات شدند و در مجموعه 3 میلیارد و پانصد میلیون تومان تسهیلات در این زمینه پرداخت شده است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه پیگیری‌های لازم از طریق شعب بانک‌های عامل جهت پرداخت سایر تسهیلات مربوط به اشتغال‌زایی برای مددجویان کمیته امداد انجام خواهد شد، افزود: در حال حاضر 430 طرح اشتغال تحت پوشش کمیته امداد مشغول فعالیت هستند که حمایت‌های لازم از سوی فرمانداری نیز از این طرح‌ها انجام می‌شود.

ضیایی همچنین به افزایش مستمری مددجویان کمیته امداد در هفت سال گذشته اشاره کرد و ادامه داد: در ابتدای فعالیت دولت تدبیر و امید در سال 92 مستمری ماهانه یک نفره 30 هزارتومان بود که در حال حاضر میزان مستمری یک نفره به دویست و چهار هزار تومان، خانواده دو نفره سیصد و چهل و دو هزار تومان، خانواده سه نفره چهارصد و چهل و پنج هزارتومان، خانواده چهارنفره پانصد و هفتاد و پنج هزارتومان و خانواده پنج نفره به ششصد و سی و هشت هزارتومان افزایش یافته است.

او احداث 40 واحد مسکونی برای خانواده‌های نیازمند در روستاهای شهرستان با کمک دهیاری‌ها، شوراهای روستایی و خیرین به عنوان یکی از اولویت‌های کاری کمیته امداد اسلامشهر اشاره کرد و افزود: از ابتدای سال جاری قریب به 6 میلیارد تومان وام خرید و یا تعمیر واحد مسکونی به مددجویان پرداخت شده است.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار اسلامشهر با اشاره به فعالیت 14 مرکز نیکوکاری با محوریت معتمدین محل، مساجد و پایگاه‌های بسیج، دهیاری‌ها و... با هدف شناسایی محرومان واقعی و ارائه خدمات مکفی و به موقع به این خانواده‌ها در شهرستان تصریح کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته تعداد مراکز نیکوکاری شهرستان تا پایان سال جاری به 30 مرکز افزایش خواهد یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار