18 طرح سرمایه گذاری با دستور رییس جمهور در انزلی بهره برداری شد

رشت ( پانا) - مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی اعلام کرد 18 طرح سرمایه گذاری در منطقه آزاد انزلی در ارتباط تصویری با رییس جمهور افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۱۵۴۹۴۹
لینک کوتاه کپی شد
18 طرح سرمایه گذاری با دستور رییس جمهور در انزلی بهره برداری شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمد ولی روزبهان گفت: ۱۸ طرح سرمایه گذاری در حوزه های تولیدی، صنعتی، زیرساخت های بندری و گردشگری با سرمایه گذاری ۸ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریالی و اشتغالزایی مستقیم برای ۴۷۰ نفر و غیر مستقیم برای بیش از ۷۰۰ نفر، امروز در ارتباط تصویری با رییس جمهور، در منطقه آزاد انزلی به بهره برداری رسید.
محمد ولی روزبهان، با بیان اینکه بخش خصوصی بیشترین سهم را در اجرای این طرح ها دارد افزود: ۴طرح سرمایه گذاری در مجتمع بندری کاسپین شامل اسکله شماره ۱۳ به همراه زیرساخت های پسکرانه آن یعنی انبار سرپوشیده ۵ هزار متر مربعی و پسکرانه یک هکتاری ومخزن روغن ۷ هزار تنی است که در قالب قرارداد BOT منعقده میان این سازمان و سرمایه گذار بخش خصوصی شرکت محور طلایی کاسپین، امروز به صورت رسمی افتتاح شد.
وی گفت: مخازن ۶ هزار تنی روغن خام هم در قالب قرارداد BOT اداره کل بنادر و دریانوردی استان و شرکت آگرو، با سرمایه گذاری ۱۷۰ میلیارد ریالی به بهره برداری رسید.
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی در ادامه افزود: بلوک B مجتمع مسکونی طاووس با ۲۵۶ واحد مسکونی و فاز نخست مجتمع پردیس تجاری و خدماتی با مجموع سرمایه گذاری ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی توسط شرکت انبوه سازان زرین منطقه آزاد انزلی، امروز در ارتباط تصویری با رییس جمهور افتتاح شد.
محمد ولی روزبهان با بیان اینکه ۱۰ طرح تولیدی- صنعتی شامل شروع به کار ۶ طرح سرمایه گذاری جدید و افتتاح ۴ طرح توسعه ای در واحدهای تولیدی فعلی هم در ارتباط تصویری با رییس جمهور به بهره برداری رسید، افزود: این طرح های صنعتی با سرمایه گذاری بیش از ۷۶۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی و به کارگیری نیروهای متخصص، بخش عمده نیاز کشور در زمینه های مختلف را تامین می کند و با ارائه تولیدات باکیفیت مانع از خروج ارز و واردات خواهند شد.
رییس هیأت مدیره سازمان منطقه آزاد انزلی به بهره برداری ۲ مجتمع مسکونی نیز اشاره و خاطرنشان کرد: فاز نخست شامل ۲ مجتمع مسکونی و گردشگری با سرمایه گذاری ۷۵۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار