تفاهم‌نامه همکاری در اجرای پویش ملی «من مادرم بچه‌های ایران فرزند من» به امضا رسید

تهران (پانا) - تفاهم نامه همکاری مشترک سازمان نوسازی مدارس کشور با انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش در راستای اجرای پویش ملی «من مادرم، بچه های ایران فرزند من» با حضور مهراله رخشانی‌مهر معاون وزیر و رئیس سازمان و نورعلی عباسپور مدیرکل انجمن اولیا و مربیان به امضا رسید.

کد مطلب: ۱۱۵۴۶۸۳
لینک کوتاه کپی شد
تفاهم‌نامه همکاری در اجرای پویش ملی «من مادرم بچه‌های ایران فرزند من» به امضا رسید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، مهراله رخشانی مهر با اشاره به تحقق صد در صدی میزان برآورد مشارکت خیرین در امر مدرسه سازی طی سال جاری گفت: در بحث مشارکت‌های خرد طرح تحولی آجر به آجر نیز امیدواریم با اجرای پویش "من مادرم بچه های ایران فرزندمن" بتوانیم به هدف گذاری مطلوب برسیم.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور با اشاره به نقش و جایگاه مهم انجمن اولیا و مربیان در وزارت آموزش و پرورش گفت: انجمن اولیا و مربیان به عنوان یک نهاد تربیتی و حلقه واسط مدرسه و جامعه ظرفیت بسیار خوب و موثری را در اجرای برنامه های نظام تعلیم و تربیت دارد که باید به درستی به کار گرفته شود.

رخشانی مهر خاطرنشان کرد: برهمین مبنا می توانیم در اجرای طرح تحولی مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش موسوم به "آجر به آجر" و پویش ملی "من مادرم بچه های ایران فرزندمن" که با هدف توسعه فرهنگ مدرسه سازی و گسترش مشارکت مردمی برنامه‌ریزی شده است از ظرفیت خانواده ها و دانش آموزان بهره‌مند شویم.

مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش نیز با بیان اینکه فعالیت‌های انجمن در راستای توسعه و ارتقای اهداف وزارت آموزش و پرورش و مکمل برنامههای تربیتی است از طرح تحولی مشارکت های مردمی استقبال کرد و گفت: لزوم بازتعریف و توسعه ادبیات مشترک بین سازمان نوسازی مدارس کشور و انجمن های اولیا و مربیان می‌تواند موجب ایجاد یک فضای موثر در اجرای موفقیت آمیز پویش شود.

عباسپور خاطرنشان کرد؛ به همین منظور جلسه مشترکی با حضور روسای انجمن های استان ها و منتخبین مناطق برگزار شود تا ضمن تبیین طرح بتوانیم از ظرفیت های موجود درحوزه های عملکردی و ارتباطی انجمن اولیا و مربیان، نشریات و شبکه شاد در اجرای پویش ملی "من مادرم، بچه های ایران فرزندمن" به خوبی استفاده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار