مدارس کهگیلویه و بویراحمد در وضعیت زرد یا آبی کرونا از اول بهمن بازگشایی می شوند

یاسوج (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد تمامی مدارس با جمعیت کمتر از ۵۰ نفر در کهگیلویه و بویراحمد در وضعیت‌های زرد یا آبی از اول بهمن بازگشایی می‌شوند.

کد مطلب: ۱۱۵۴۵۴۲
لینک کوتاه کپی شد
مدارس  کهگیلویه و بویراحمد در وضعیت زرد یا  آبی کرونا از اول بهمن بازگشایی می شوند

هادی زارع پور در نشست هماهنگی بازگشایی مدارس با حضور شورای معاونین آموزش و پرورش استان اظهار کرد: بر اساس اعلام وزارت آموزش و پرورش در زمینه آموزش در مدارسی که تاکنون بصورت غیر حضوری بودند و هم اکنون در وضعیت‌های زرد یا آبی هستند از یکم بهمن ماه بازگشایی می‌شوند.
زارع پور گفت: این بازگشایی شامل تمامی دانش آموزان پایه‌های اول و دوم ابتدایی در مناطق دارای وضعیت زرد و آبی و مدارس ابتدایی و متوسطه با جمعیت کمتر از ۵۰ نفر در وضعیت آبی است.

او افزود: هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش در آموزشهای مهارتی و کارآموزی و کارورزی با وضعیت زرد و آبی نیز بازگشایی می‌شوند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به ضرورت همراهی و همکاری خانواده‌ها گفت: برای آغاز کلاسهای حضوری شورای مدرسه تشکیل و تعداد دانش آموزان در کلاس‌های حضوری کمترر ۱۰ نفر است.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: وضعیت‌ها از سوی دانشگاه علوم پزشکی اعلام و رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و بویژه در شبانه‌روزی‌ها الزامی است.
زارع پور اظهار کرد: در مناطق نارنجی زرد و آبی فعالیت کادر اداری و اجرایی مدارس بر اساس بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور مانند سایر کارکنان دولت است.
او گفت: بستر شاد، آموزش‌های تلویزیونی، بسته‌های آموزشی در مدارس مشمول الگوی حضوری همچنان ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار