نشست هماهنگی بازگشایی مدارس استان کرمانشاه برگزار شد

کرمانشاه (پانا) - نشست هماهنگی بازگشایی مدارس در استان با حضور مدیرکل، شورای معاونین آموزش و پرورش و جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۴۶۱۱
لینک کوتاه کپی شد
نشست هماهنگی بازگشایی مدارس استان کرمانشاه برگزار شد

به گزارش خبرگزاری پانا، مجید یزدان‌پناه مدیرکل آموزش و پرورش استان صبح دوشنبه 22 دی در این نشست که در سالن جلسات تدبیر اداره‌کل برگزار شد، گفت: با توجه مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا و به تبع آن ستاد استانی مبارزه با کرونا نحوه بازگشایی محدود مدارس از اول بهمن اعلام شد.

وی افزود: بر این اساس کادر اجرایی مدارس در تمامی وضعیت‌ها به‌غیر از وضعیت قرمز در محل کار خود حضور پیدا می‌کنند و شرایط را برای آموزش حضوری مهیا می‌نمایند.

یزدان‌پناه در خصوص نحوه حضور دانش‌آموزان در مدارس، اظهار داشت: دانش‌آموزان پایه‌های اول و دوم مقطع ابتدایی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در واحدهای آموزشی حاضر می‌شوند و در رابطه با نحوه فعالیت مدارس طبق این دستورالعمل به شورای مدارس تفویض شده‌ است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در ادامه عنوان کرد: تمامی مدارسی که تعداد دانش‌آموزان آن‌ها کمتر از 50 نفر است طبق روال روزهای عادی سال به فعالیت و آموزش حضوری می‌پردازند.

یزدان‌پناه تصریح کرد: در هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش نیز دروسی که واحد آن‌ها عملی است(شایستگی‌های حرفه‌ای)، هنرجویان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در واحد آموزشی حضور پیدا می‌کنند.

وی با اشاره به ضرورت رعایت موازین بهداشتی در این ایام گفت: ضد عفونی تمامی مدارس تا روز اول بهمن انجام خواهد شد و تیم‌های سلامت و بهداشت و بازرسی ادارات آموزش و پرورش در سراسر استان با دقت ویژه وضعیت را رصد می‌کنند.

بالاترین مقام مسؤول در آموزش و پرورش استان ضمن تقدیر و تشکر از هم‌استانی ‌های گرامی در راستای کنترل همه گیری ویروس کرونا در سطح استان، خواستار همکاری و همدلی خانواده‌ها و دانش‌آموزان با مسؤولین دستگاه تعلیم و تربیت برای مدیریت هرچه بهتر وضعیت حساس کنونی و بهبود امر آموزش شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار