«دزد و پری۲» این هفته در آی‌فیلم۲

تهران (پانا) - شبکه آی‌فیلم که هفته گذشته فیلم سینمایی «دزد و پری» را برای طرفدارانش در کشورهای فارسی‌زبان نمایش داد، این هفته پنجشنبه ۲۵ دی، سری دوم همین فیلم را راهی آنتن آی‌فیلم۲ می‌کند.

کد مطلب: ۱۱۵۴۴۲۸
لینک کوتاه کپی شد
«دزد و پری۲» این هفته در آی‌فیلم۲

به‌گزارش روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، فیلم سینمایی «دزد و پری ۲» ساخته حسین قناعت و به‌تهیه‌کنندگی بهروز مفید، پنجشنبه این هفته روی آنتن کانال آی‌فیلم۲ می‌رود.

این فیلم شاد و مفرح، روایتگر داستان ماجراهای عجیب یک پدر است که خود را دانشمند فرض می‌کند. او مدعی شده که قرص‌هایی برای رشد و فعالیت سریع کودکان اختراع کرده است. داستان از جایی آغاز می‌شود که دو دزد بچه‌هایی را می‌ربایند و این قرص‌های معجزه‌گر باعت ایجاد اتفاقاتی جذاب و بانمک در فیلم می‌شوند... .

سری اول «دزد و پری» در تابستان سال ۹۵ به نمایش درآمد و در گیشه نیز با استقبال بسیار خوبی از سوی مخاطبان مواجه شد. سری دوم آن دو سال بعد، اکران شد و آن هم توانست نظر مخاطبان را به خود جلب کند.

امیرحسین صدیق، ارژنگ امیرفضلی، شقایق فراهانی، بهنوش بختیاری، نادر سلیمانی، رامین ناصرنصیر، افشین سنگ چاپ، مرتضی زارع، همراه با هنرمندان خردسال یاس نوروزی، پارسیا شکوری‌فر و عرفان برزین در این فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم موزیکال و شاد «دزد و پری۲» پنجشنبه ساعت ۱۵:۰۰ به‌وقت تهران، ۱۶:۰۰ به‌وقت کابل و ۱۶:۳۰ به‌وقت دوشنبه تاجیکستان روی آنتن می‌رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار