سرپرست شهرداری ساری:

کارکنان شهرداری به دور از حواشی به شهروندان خدمت‌رسانی کنند

پرداخت معوقات نیروهای شرکتی در اولویت قرار گیرد

ساری (پانا) - سرپرست شهرداری ساری از کارکنان این مجموعه خواست که با آرامش و به دور از هرگونه حواشی  خدمت‌رسانی به شهروندان را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهند.

کد مطلب: ۱۱۵۳۳۳۰
لینک کوتاه کپی شد
کارکنان شهرداری به دور از حواشی به شهروندان خدمت‌رسانی کنند

به گزارش روابط عمومی شهرداری ساری، حمیدرضا مرادی سرپرست شهرداری ساری در نشست با مدیران مجموعه شهرداری گفت: «پرداخت حقوق و معوقات هزار نیروی شرکتی که در سه ماه اخیر با مشکلاتی مواجه بوده‌اند در اولویت انجام کار قرار گیرد.»

او از کارکنان مجموعه شهرداری خواست که با آرامش و به دور از هرگونه حواشی خدمت رسانی به شهروندان را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند.

مرادی با اشاره به ضرورت تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره فاز سوم شهرآشوب و پروژه پل تا پل و نیروگاه زباله‌سوز، از معاونت حمل و نقل و امور زیربنایی خواست گزارشی از پیشرفت این پروژه‌ها تا به امروز ارائه کند.

اوبه شیوع ویروس کرونا اشاره کرده و ادامه داد: «حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع در زمینه اجرای دستورالعمل پروتکل های بهداشتی ستاد کرونا نظارت داشته و اجرای آن در مجموعه شهرداری ساری بصورت دقیق عملیاتی شود.»

سرپرست شهرداری ساری تأکید کرد که هماهنگی و پیگیری تعیین تکلیف نیروهای شرکتی نیز در دستور کار این معاونت قرار گیرد و 1000 نفر نیروی شرکتی که مطالبات آنان طی ماه اخیر پرداخت نشده است در اولویت قرار بگیرد و مطالبه همکاران شرکتی، پرداخت شود.

او خبر داد که واحد جدیدی در معاونت توسعه مدیریت و منابع جهت پیگیری امورات نیروهای شرکتی تشکیل خواهد شد.

مرادی تاکید کرد: «حقوق و مزایای کارکنان قبل از مدیران و معاونان پرداخت شود و پیگیر پرداخت مطالبات کارکنان و کارگران شهرداری نیز خواهیم بود.»

او خواست که جلسات تبیین بودجه سال 1400 شهرداری بصورت منظم و مستمر برگزار شود تا بتوان در کمترین زمان ممکن جهت تصویب به استانداری ارائه داد.

سرپرست شهرداری ساری تصریح کرد: «شهرداری‌های مناطق سه گانه نسبت به بهسازی معابر و آسفالت خیابان ها، نظافت سطح شهر برنامه ریزی دقیق داشته و اجرایی نمایند.»

مرادی تاکید کرد: قوانین و ضوابط در کلیه امور اجرا می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار