آیت الله اختری در مراسم رونمایی از مجموعه کتابهای شخصیت های تاثیرگذار مقاومت؛ سرّ دلبران:

وضعیت نابسامان امروز رژیم صهیونیستی به برکت خون رزمندگان مقاومت است

تهران ( پانا)-رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین رئیس جمهور گفت رژیم صهیونیستی از بدو تاسیس تاکنون بدترین روزها را تجربه می کند این به برکت خون رزمندگان مقاومت است که به زمین ریخته و تا زمان قیامت ادامه خواهد داد.

کد مطلب: ۱۱۵۲۷۸۲
لینک کوتاه کپی شد
وضعیت نابسامان امروز رژیم صهیونیستی به برکت خون رزمندگان مقاومت است

آیت الله اختری در مراسم رونمایی از مجموعه کتابهای شخصیت های تاثیرگذار مقاومت؛ سرّدلبران که در فرهنگسرای انقلاب برگزار شد، با تشکر از عوامل اجرایی فرهنگسرای انقلاب اسلامی برای برگزاری مراسم رونمایی از کتاب های شخصیت های اثرگذار محور مقاومت گفت: این شیوه ائمه برای زنده نگه داشتن فرهنگ و افتخارات جامعه اسلامی بوده است.
وی با تسلیت ارتحال آیت الله مصباح یزدی، تصریح کرد: آیت الله مصباح اندیشمند، فیلسوف، عارف، مکتب دار، اندیشه ورز، صاحب مکتب، مجاهد بزرگ و یکی از حامیان انقلاب اسلامی و انقلابیون سال 57 بود، آن روزها به امام امیرالمومنین (ع) و امام حسین (ع) و حضرت امام در دوران انقلاب 57 تهمت زدند و به مقام عظمای ولایت جسارت کردند در تمامی این دوران ها شخصیتی که با صلابت و قدرت و حکمت از امام و انقلاب دفاع کرد آیت الله مصباح یزدی بود.
رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: خداوند همه شهدا و دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و شهدای مدافع حرم و در راس همه افتخار ایران و اسلام سردار رشید سلیمانی و همچنین شهید ابومهدی المهندس و هم رزمانشان را به علو درجات عنایت فرماید. هجرت، حرکت کردن است این سردار رشید جزو نمونه های بارز الذین هاجرو است او هم از زندگی و هم کشور و هم از لذت های زندگی هجرت کرد. لیرزقن الله رزقا حسنا خداوند به آن ها رزق بسیار خوبی عطا می کند. خداوند بهترین روزی دهندگان است، بهترین این روزی ها روزی دنیا و آخرت است. خداوند این ها را را به جایی می برد که آنان راضی می شوند.
وی افزود: آثار خون شهدا در جریان زندگی و در کالبد جامعه است، یعنی خونی که جاری می شود در رگ های جامعه موجب حیات و بقا و رشد و بالندگی جامعه می شود. امام حسین (ع) می فرماید خون او باعث جاودانه شدن اسلام می شود، ما در دوران انقلاب این را شاهد بودیم. بیانات امام هم بر همین موضوع تاکید دارد ایشان می فرماید ما را بکشید اسلام زنده می شود. این یک مکتب (جاودان) است. خون شهید مطهری و مفتح و بهشتی و 75 نفر از یاران باهنر و رجایی ریخته شده و به تبع آن اسلام در ایران و جهان جهش و رشد پیدا کرده است در جنگ تحمیلی و در لبنان هم همینطور اتفاقاتی را شاهد بوده ایم.
آیت الله اختری با اشاره به اینکه امام موسی صدر و ماجرای ربوده شدنش باعث شد تا جریان مقاومت در لبنان جان بگیرد، گفت: روزی که سید عباس موسوی شهید شد همه فکر می کردند که حزب الله دیگر ضعیف می شود چراکه رهبرشان شهید شد ولی یک حرکت عظیم در مقاومت اسلامی بوجود آمد. وقتی شیخ راغب و هادی و حاج رضوان (که یک متفکرو مهندس و برنامه ریز دقیق و ... بود) شهید شدند فکر می کردند که مقاومت ضربه می خورد. وقتی حاج قاسم پس از صدور حکم فرماندهی شان به سوریه و لبنان آمد مقاومت رشد پیدا کرد مقاومت به یمن و سوریه و فلسطین و لبنان رفت. البته غیرمسلمان ها هم در پی این حرکت مقاومت به جنب و جوش افتاده اند. آنچه در عراق تصویب شد فضاحتی بود که برای آمریکا به بار آمد. آمریکایی که بر مردم عراق منت گذاشت و هزینه کرد با این تصویب نامه به فضاحت افتاد.
وی افزود: این یکی از دستاوردهای اولیه آثار خون شهدا است. همین وضعیت مقاومت است که لرزه را به تن اسرائیل انداخته است. رژیم صهیونیستی از بدو تاسیس تاکنون بدترین روزها را تجربه می کند این به برکت خون رزمندگان مقاومت است که به زمین ریخته و تا زمان قیامت ادامه خواهد داد.
در این مراسم از مجموعه سر دلبران شامل هشت جلد کتاب درباره شخصیت مهم محور مقاومت است که عناوین آن «محبوب» ، «امام لبنانی ها» ، «چمران» ، «سید عباس» ، «شیخ راغب»، «حاج رضوان» ، «حاج قاسم» و «سید هادی» رونمایی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار